گلایه مقام‌معظم رهبری از مدیران گلزار شهدا

کدخبر: ۲۶۵۶۷۸
اقتصادنیوز: رهبر انقلاب اسلامی گفتند: یکی از کارهای بدی که بعضی از مدیران گلزارهای شهدا انجام می‌دهند، این کار غلط یکسان‌سازی قبور شهدا است.

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر انقلاب صبح امروز پس از زیارت مزار شهدای بهشت زهرای تهران با بیان این این که «یکی از کارهای بدی که بعضی از مدیران گلزارهای شهدا انجام می‌دهند، این کار غلط یکسان‌سازی قبور شهدا است» افزودند: این [جا] خوب است؛ همین درست است، بیایند صاحبان این شهدا، پدرانشان، مادرانشان، فرزندانشان، همسرانشان، علامتی داشته باشند، عکسی داشته باشند، این خوب است. این شکل، شکل طبیعی است. هیچ لزومی ندارد که ما این [علامت‌ها] را صاف کنیم، به خیال اینکه می‌خواهیم زیباسازی کنیم. زیبایی هر جایی و هر چیزی به حَسَب خودش است؛ زیبایی انسان، زیبایی باغ، زیبایی قبرستان، زیبایی هر چیزی را باید به حَسَب خودش محاسبه کنیم.

در آستانه دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح امروز (چهارشنبه) در مرقد مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضور یافتند و با قرائت نماز و قرآن، یاد آن عزیز سفر کرده را گرامی داشتند.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با حضور بر مزار شهیدان گرانقدر آیت الله بهشتی، رجایی، باهنر و شهدای حادثه هفتم تیر، علوّ درجات آنان را از درگاه خداوند متعال مسألت کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای سپس در گلزار شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهیدان مدافع حرم و شهدای حج سال ۱۳۶۶ حضور یافتند و با درود به ارواح پاک مجاهدان راه حق، برای استمرار نزول رحمت و نصرت الهی بر ملت بزرگ ایران در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی، دعا کردند.

هم‌چنین صبح امروز رهبر انقلاب بر سر مزار شهدای عملیات جنایت‌بار منافقین در سال ۱۳۶۱ موسوم به «عملیات مهندسی» حضور یافتند.

۲۴ مرداد ۱۳۶۱ سازمان تروریستی منافقین در راستای اهداف پلید خود و در پی ضربات متعدد اطلاعاتی و امنیتی اقدام به ربایش و شکنجه سه تن از پاسداران کمیته انقلاب اسلامی می‌کنند.

در این اقدام که به تعبیر سرکردگان سازمان منافقین عملیات مهندسی نامگذاری گردید، با هدف تخلیه اطلاعاتی برادران پاسدار اقدام به وحشیانه‌ترین و نامتعارف‌ترین شکنجه‌ها اعم از سوزاندن اعضای بدن، کندن پوست سر، شکستن دندان‌ها و درآوردن چشم، ریختن آب جوش و … به طور زنده نموده و در نهایت پیکر نیمه‌جان این سربازان وطن را در اطراف تهران زنده‌به‌گور می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید