هشدار سردار سلیمانى: ایران را آزمایش نکنید

کدخبر: ۲۶۹۶۷۱
اقتصادنیوز: سردار سلیمانی گفت: عامل اختلاف و تفرقه و خونریزی در منطقه وهابیت است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم،  سرلشکر سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد که امروز همه دفاع‌هایی که بر پایه اسلام در همه کشورهای منطقه وجود دارند مهم‌ترین سرمشقی که در مسئله دفاع گرفتند مربوط به دفاع مقدس ملت ایران بوده و این تاثیر بسیار بزرگ داشته و امروز اثرات آن را در جامعه می‌بینیم.

وی در ادامه افزود:«اسلام مال و ثروت، خرافات و تحجر را اسلام آمریکایی و مصداق آن را وهابیت قلمداد کرده اند. عامل اختلاف و تفرقه و خونریزی در منطقه وهابیت است. امروز کلاف سردرگم دشمن در داخل فلسطین، وهابیت و فرقه اسلام آمریکایی است که بزودی نابودی آنان حتمی است.

برخی ندانسته در دفاع از نظام و منافع ملی موضوعاتی بیان می‌کنند ولی با اطمینان می‌گویم که هیچ تصمیمی از نظام بدون منافع ملی در هیچ کجا به اجرا گذاشته نمی‌شود. اسلام و حمایت از اسلام جز منافع ملی است و بدون اتکا به اسلام یارای نگهداری قدرت مقاومت را نداشته و نداریم. صدها هزار نفر از انسان‌های بیگانه در این کشورها کشته و بیش از سه هزار مسجد منفجر شده است و خسارت سنگین این پدیده خطرناک وهابی ایجاد و نظام اسلامی به حمایت از دو کشور آمده و این طوفان مسموم را قبل از رسیدن به مرزهای ایران با خاک یکسان کرده است.

اگر طوفان مسموم به مرزهای ایران رسیده بوده فاجعه بزرگی به بار می آورد. این کارکرد نظام اسلامی در منطقه برای این بوده که ایران بیمه شده و منشا قدرت در منطقه شده است و در تمام جریان‌های اسلامی ایران تاثیرگذار و صاحبنظر است.

با اجرای برجام 2 مشکل ایران رفع نمی‌شود و برجام اصلی در داخل ایران بوده و هدف اصلی استکبار بی هویت کردن، بی قدرت کردن و با خاک یکسان کردن ایران است. همه آحاد ملت ایران این نظام را دوست دارند و همه کسانی که ممکن است به ظاهر با آنان مشکل داشته باشیم همگان نظام خود را دوست دارند. نظام اسلامی ایران در داخل خود ایجاد قدرت کرده خود اقتدار دارند و مهم‌ترین تاثیر آن بر منطقه بسیار مشهود شده است».

وی با بیان اینکه سالانه دهها انفجار توسط گروه تروریستی در پاکستان صورت می‌گیرد و مردم این مرز و بوم را به خاک و خون می‌کشاند، تصریح کرد:«حال چه تسلیتی دارید به ملت ایران بگویید. به جای اینکار گروه تروریستی را از کشور بیرون کنید. مسئولان ایران همواره دوست داشته رابطه ایران و پاکستان را عمیق کنند. در داخل پاکستان نفوذ پول سعودی صورت گرفته و هدف آن از هم پاشاندن پاکستان است و مردم پاکستان باید آگاه باشند. دولت و ارتش پاکستان نباید اجازه دهند که با چند میلیارد دلار دولت آدم‌کش سعودی با شدت خباثت یک انسان را سوزانده و با پول خود بخواهد پاکستان را با همسایگان خود درگیر کند. پاکستان کشور دوست ماست و کسی نباید ایران را امتحان کند.

ما تهدید نمی‌کنیم و از دوستی با شما صحبت می‌کنیم و می‌گوییم نباید سرزمین پاک پاکستان محل آزار و اذیت کشورهای منطقه نظیر ایران، هند و افغانستان شود و هر جریانی این نقشه را کشیده هدفش انشقاق پاکستان است».

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید