تاثیر سفر اسد به تهران بر رژیم صهیونیستی

کدخبر: ۲۷۰۹۷۰
اقتصاد نیوز: یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه «حضور بشار اسد در ایران خط بطلانی در تبلیغات مزدوران داخلی و خارجی کشید»، گفت: حضور بشار اسد در تهران و دیدار با رهبری و رئیس جمهور به رژیم صهیونیستی نشان داد که همکاری‌های همه جانبه و عمیق بین ایران و سوریه ادامه خواهد داشت.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا؛ محمد جواد جمالی با اشاره به سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ایران گفت: این سفر نشان می‌دهد که بشار اسد از شرایطی که نیروهای مرتجع منطقه، آمریکا و صهیونیست‌ها دنبال می‌کردند، عبور کرده و سوریه به ثبات سیاسی رسیده است.

وی افزود: بشار اسد در ایران صحبت‌هایی از هماهنگی و همکاری‌ها برای بازسازی سوریه انجام داد که این حکایت از گذر از بحران دارد. همچنین حضور اسد در تهران نشان داد که توطئه اقتصادی که برخی کشورهای منطقه و محافل جنگ افروز دنبال می‌کنند هیچ تأثیری ندارد و طبق گفته اسد جمهوری اسلامی ایران همچنان بازیگر اول سوریه است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه «اسد در صحبت‌هایش از کمک‌های ایران قدردانی کرد»، گفت: صحبت‌ها و حضور او در تهران خط بطلانی بر تبلیغات مزدوران داخلی و خارجی کشید. همچنین به رژیم صهیونیستی نشان داد که همکاری‌های عمیق و همه جانبه بین ایران و سوریه ادامه خواهد داشت و فشارهای صهیونیست‌ها برای اثرگذاری بر توازن قدرت منطقه‌ای در سوریه تأثیری نخواهد داشت.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید