تاکید رئیس جمهور روسیه بر تقویت توان نظامی این کشور

کدخبر: ۲۷۰۹۹۶
اقتصاد نیوز: رئیس جمهوری روسیه با تاکید بر لزوم تقویت ارتش و ناوگان این کشور با استفاده از تجارب نیروهای عملیات ویژه روسیه، یادآور شد که این اقدامات تنها در جهت تامین امنیت و دفاع از حاکمیت و منافع ملی این کشور است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم ، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه در مراسمی به مناسبت روز «نیروهای عملیات ویژه» در این کشور اعلام کرد، کار به منظور تقویت و توسعه ارتش و ناوگان هوایی و دریایی روسیه ادامه خواهد داشت. وی تاکید کرد که البته این اقدامات صرفا جنبه تدافعی داشته و در جهت تامین بدون قید و شرط امنیت روسیه و دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و منافع ملی کشور است.   

رئیس جمهوری روسیه یادآور شد که در جریان مانورهای نظامی تمامی واحدها و زیرمجموعه‌ها از تجارب موفق نیروهای عملیات ویژه در زمین، هوا و دریا استفاده می‌کنند. به گفته وی، این نیروها با میهن پرسی کامل و رشادت، اقدامات غیرممکنی را برای خنثی کردن هر نوع تهدیدات امنیتی برای روسیه انجام می‌دهند.   

پوتین در این راستا بر سهم خاص نیروهای عملیات ویژه روسیه در نابودی تروریسم در خاک سوریه و تامین امنیت شبه جزیره کریمه تاکید کرده و گفت، 5 سال قبل نیروها و فرماندهان عملیات ویژه اقدامات موثری را برای حفظ صلح و امنیت در کریمه و بندر سواستوپل انجام دادند که در نتیجه آن اکنون ساکنین این مناطق می‌توانند با آرامش و امنیت و آزادی به زندگی خود ادامه دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید