تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

کدخبر: ۲۷۹۴۶۴
اقتصادنیوز: یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی مشروح تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از ایسنا؛  علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی مشروح تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را بدین شرح قرائت کرد:

افضلی، نماینده نهبندان به وزیر ورزش: عدم توجه به تکمیل عملیات اجرایی و احداث استخر سرپوشیده شهرستان سربیشه

نانواکناری، نماینده بابلسر به وزیر علوم: دانشگاه مازندران مدت‌ها است که با سرپرستی اداره می‌شود لذا باید تکلیف آن تعیین شود.

محجوب، نماینده تهران و قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر کار: تسریع در تعیین ریاست سازمان تأمین اجتماعی و معاون پارلمانی وی؛ با توجه به این که قانون کار روز جهانی کارگر را تعطیل رسمی اعلام کرده اما برخی کارفرمایان بدون توجه و پرداخت مابه‌التفاوت کارگران را وادار به کار می‌کنند. به وزیر کشور: برای راهپیمایی روز کارگر مجوز لازم به خانه‌های کارگر سراسر کشور صادر شود.

قاضی‌پور، حضرت و خالقی نمایندگان ارومیه و خلخال به رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در تشکیل پرونده خسارت سرمازدگی ۴۸ ساعت گذشته استان آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل به خصوص شهرستان‌های ارومیه و خلخال و کوثر

بهادری، نماینده ارومیه به وزیر آموزش: حق‌التدریس ها و هزینه امتحانات معلمان از سال ۹۶ پرداخت نشده و بیمه تکمیلی فرهنگیان و آتیه‌سازان حافظ، بیمه بسیار ناکارآمدی است و پولی که حق معلمان است، داده نمی‌شود.

بهادری و دلخوش به وزیر نفت: متأسفانه پالایشگاه‌ها از تحویل وکیوم VB به قیرسازان استنکاف می‌کنند که نیاز به اقدام فوری برای رسیدگی دارد.

یارمحمدی، نماینده زاهدان به وزیر آموزش: طرح پاسخی که درباره سوالات از وزارت آموزش و پرورش صورت می‌گیرد، صرفاً برای رفع مسئولیت است لذا به معاونان بگویید پاسخ‌ها، واضح و شفاف باشد. همچنین دانش‌آموزان و کادرهای آموزشی و اداری استان سیستان و بلوچستان به خاطر رهاشدگی آموزش و پرورش استان و سیاست‌زدگی و تبعیض در سردرگمی و بلاتکلیفی به سر می‌برد و کسی پاسخگو نیست. به رئیس جمهور: سرانه تخت‌های بیمارستان استان با معمول کشور ۵۰ درصد فاصله دارد و به مردم محروم این استان توجه نمی‌شود. به وزیر صنعت: به معاونان خود و دستگاه‌های ستادی استانی اعلام کنید پاسخ مکالمات را صریح و شفاف بیان کنند.

ذوالقدر، نماینده تهران و هفت نماینده دیگر به وزیر نیرو: ضرورت رفع خاموشی محور قدیم تهران-قم در محدوده باقرشهر

ذوالقدر، نماینده میناب به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم توجه به سیل بزرگ ملخ‌ها و مقابله با آن به عنوان تهدید جدی محصولات

قلی‌زاده، نماینده کلیبر به وزیر اقتصاد: با توجه به این که تعدادی از مردم شریف شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند از دریافت یارانه و توزیع سهام عدالت حذف شده‌اند مصرانه پیگیر هستم تا به حقوق قانونی خود برسند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید