ترامپ بازهم دموکرات ها را هدف حمله توییتری قرار داد

کدخبر: ۲۸۶۵۲۳
اقتصاد نیوز: به دنبال افزایش درخواست‌ها برای استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا، وی بار دیگر دموکرات‌ها را هدف حملات توئیتری خود قرار داد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته و به دنبال برگزاری کنفرانس خبری رابرت مولر، بازرس ویژه وزارت دادگستری این کشور که تشدید درخواست‌ها برای استیضاح او در کنگره را در پی داشت، بار دیگر دموکرات‌ها را متهم به ارتکاب جرم کرد.

رئیس جمهور آمریکا بدون ارائه مدرکی، دموکرات‌ها را به ارتکاب جرم در جریان تحقیقات مربوط به پرونده مداخله روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ متهم کرد. ترامپ همچنین از تحقیقات در جریان کنگره در خصوص دولت او با عنوان تعقیب توهمات یاد کرد.

ترامپ در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت: چگونه شما یک رئیس جمهور جمهوری خواه را برای جرمی که توسط دموکرات‌ها صورت گرفته، استیضاح می‌کنید؟ تعقیب توهمات!

تعداد نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا که خواستار استیضاح ترامپ شده‌اند به ۳۴ نفر افزایش یافته است. این تعداد نماینده خواستار استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا بر اساس سندی که برای کمیته قضایی مجلس نمایندگان این کشور ارسال شده، مشخص شده است. درخواست‌ها برای استیضاح ترامپ فقط محدود به دموکرات‌ها نیست و روز شنبه جاستین آماش به عنوان اولین عضو جمهوری‌خواه کنگره آمریکا از استیضاح رئیس‌جمهور این کشور حمایت کرد.

گفتنی است روز گذشته بازپرس ویژه پرونده (ادعایی) مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا از سمت خود در وزارت دادگستری استعفا کرد.  وی در کنفرانسی خبری اعلام کرد تا زمانی که دونالد ترامپ در منصب ریاست جمهوری است نمی‌توانیم وی را متهم به ارتکاب جرم کنیم. اگر اطمینان حاصل می‌کردیم که رئیس‌جمهور مرتکب جرم نشده است آن را اعلام می‌کردیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید