فوری: ترامپ در کاخ سفید اسیر معترضان شد + نقشه محل تجمع

کدخبر: ۲۹۲۴۹۴
اقتصادنیوز: اعتراض‌کنندگان از 5 محوطه جشن، بخش پنجم را با اعتراض به ترامپ و عملکردش از آن خود کردند.
فوری: ترامپ در کاخ سفید اسیر معترضان شد + نقشه محل تجمع

 

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از سی‌ان‌ان؛ تعداد کمی از تانک M1 آبرامز و سایر وسایل نقلیه زرهی در جشن تولد چهاردهم جولای رئیس جمهور ترامپ در واشنگتن شرکت دارند، مقامات دفاعی آمریکا به خبرگزاری سی ان ان گزارش دادند.

با این حال، آنها به دلیل نیاز به حفاظت از جاده‌ها و پل‌ها، خیابان پنسیلوانیا را رد نمی‌کنند. بعدا تأیید شد که تانک‌ها در هنگام سخنرانی حضور خواهند داشت.

درباره نمایش نظامی: یکی از مقامات دفاعی ایالات متحده گفت که طرح فعلی این است که شمار زیادی از وسایل نقلیه زرهی به عنوان بخشی از "نمایش ایستا" در این مراسم در بازار ملی شرکت کنند. وسایل نقلیه به این ترتیب حرکت نخواهند کرد و احتمال ایجاد آسیب به زیرساخت‌های محلی را کاهش خواهند داد. تعدادی از وسایل نقلیه با طرح فعلی به دو تانک M1 Abrams، دو وسیله نقلیه بردیل و خودروی بازیابی M88 زرهی همراه در رزمایش شرکت داشتند.

طبق گفته های دو مقام امنیتی از جمله بمب‌‌افکن B-2 و جنگنده‌‌های F22، هواپیماهای نظامی ایالات متحده در جشن شرکت خواهند کرد.

اعتراض به ترامپ در کاخ سفید

اعتراض به ترامپ

اما در این حین جمعیتی به اعتراض‌کنندگان تبدیل شدند و از 5 محوطه جشن، بخش 5 را با اعتراض به ترامپ و عملکردش از آن خود کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید