عکس | پرچم حزب‌الله و عکس «نصرالله» در شهرک اسرائیلی

کدخبر: ۳۰۵۱۶۲
اقتصادنیوز؛ اسرائیل برای هر چه شبیه‌ترین کردن محیط آموزشی نیروهای خود به روستاهای جنوب لبنان، عکس دبیرکل حزب‌الله به همراه پرچم این جنبش را نیز در مکان آموزش نظامیان صهیونیست نصب کرد.

به‌گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، ارتش اسرائیل برای اینکه منطقه آموزش نظامی نیروهای خود را هر چه بیشتر به مناطق جنوبی لبنان شبیه کند، اولا مکان آموزش نیروهای خود را در نزدیک‌ترین نقطه به لبنان قرار داده و علاوه بر این، در منطقه‌ای از اسرائیل «الیاکیم» (در مرز لبنان) پرچم‌های حزب‌الله و عکس «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله را نصب کرده است.

بر اساس گزارش وبگاه «لبنان 24»، ارتش اسرائیل معتقد است این اقدامات در برهه فعلی برای بهبود آمادگی جنگی افسران و یگان‌ها مفید است.

این اقدامات پس از  پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل صورت می‌گیرد. حزب‌الله هجدهم شهریورماه یک پهپاد اسرائیلی را در آسمان لبنان هدف قرار داد.

 اقدام مذکور پس از آن انجام شد که این کشور در سوم شهریور دو پهپاد به ضاحیه بیروت فرستاد و حزب‌‌الله اعلام کرده بود پاسخ آن را خواهد داد. 

حزب‌الله همچنین در پاسخ به حملات اسرائیلی یک خودروی زرهی مربوط به ارتش اسرائیل را در نزدیکی شهرک آویویم هدف قرار داد تا معادله بازدارندگی خود را تثبیت کند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید