مدیر عامل رایتل استعفا داد

کدخبر: ۳۰۵۳۰۸
اقتصادنیوز؛‌ بر اساس اعلام روابط عمومی شستا، استعفای مینا مهرنوش پذیرفته شد.
مدیر عامل رایتل استعفا داد

به‌گزارش اقتصادنیوز، ششم شهریورماه سال جاری، اعلام شد که مینا مهرنوش به عنوان مدیر عامل رایتل انتخاب شده است. درحالی که طی یک ماه گذشته خبر انتصاب مهرنوش به سمت مدیر عاملی اپراتور سوم تلفن همراه مطرح شده بود، پس از اعلام خبر برگزاری جلسه معارفه وی به عنوان مدیر عامل جدید این اپراتور، ک میسیون تنظیم مقررات ارتباطات، این انتصاب را فاقد وجاهت قانونی دانست.

این کمیسیون اعلام کرد که با توجه به نقش و اهمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان بستر ارایه خدمات عمومی و دولتی الکترونیک در کشور، الزامات احراز صلاحیت حرفه‌ای و تخصصی برای تصدی سمت‌های هیات‌مدیره، مدیران عامل و معاونین فنی دارندگان پروانه ارایه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات با بیش از ۵۰۰ هزار کاربر را تصویب کرده است.
بنابراین، طبق این مصوبه باید صلاحیت حرفه‌ای اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، قائم مقام و معاونان فنی و حرفه‌ای دارندگان پروانه ارتباطی و فناوری اطلاعات هنگام انتصاب از سوی رگولاتوری تائید شود.

اما اخیرا و بنا به شکایت رایتل، دیوان عدالت اداری در حکمی، این برکناری را به صورت موقت، متوقف کرده بود. براساس حکمی که دیوان عدالت اداری صادر و در تاریخ ۶ مهرماه ابلاغ کرده است، برکناری مدیرعامل رایتل تا زمان بررسی‌های بیشتر، متوقف می‌شود و بدین ترتیب اعلام شد که مینا مهرنوش همچنان مدیرعامل رایتل خواهد ماند. همچنین براساس این حکم، سایر اپراتورها نیز تا زمان نهایی شدن این موضوع، برای انتخاب مدیرعامل جدید نیازی به اجرای مصوبه ۲۵۹ رگولاتوری ندارند.

این در حالی است که امروز روابط عمومی شستا اعلام کرد: با توجه به اینکه تمرکز شستا در مجموعه‌های خود به ویژه رایتل باعنایت به وضعیت مالی گذشته به بهبود عملکرد، افزایش راندمان، کارآیی و ارتقاء سود عملیاتی است و با عنایت به ملاحظات بوجود آمده، با استعفای سرکارخانم مینا مهرنوش موافقت شد.

ترکیب هیات مدیره جدید رایتل تا روز شنبه ۱۳ مهر ماه اعلام خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید