کریمی اصفهانی:

وزن اقتصاددان‌ها باید در لیست اصولگرایان بیشتر باشد اما...

کدخبر: ۳۱۲۰۱۸
اقتصادنیوز: عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: با توجه به مشکلاتی که امروز داریم، نماینده‌ای برای مجلس می‌خواهیم که از مسائل اقتصادی اطلاعات خوبی داشته باشد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، احمد کریمی اصفهانی درباره لیست اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم گفت: به نظر من در حال حاضر با توجه به مشکلاتی که در جامعه داریم، نماینده‌ای برای مجلس می‌خواهیم که از مسائل اقتصادی اطلاعات خوبی داشته باشد. چون کشور ما در زمینه‌های مختلف در مرحله خوبی است، معضل امروز ما مسائل اقتصادی است. گوش شنوایی در مورد مسائل اقتصادی در مجلس و دولت‌ وجود  ندارد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: از نظر من یکی از معیارهای شایسته سالاری با اقتضاء زمان همین مسئله اقتصادی است. من نمی‌دانم که این مجموعه تا چه حد به مسئله اقتصادی توجه کرده است.

کریمی اصفهانی با اشاره به اینکه باید وزن اقتصاددان ها در لیست اصولگرایان بیشتر باشد، گفت: البته تنها نباید به اقتصاددان‌های تئوری تکیه کنند، به هر حال اینگونه نبوده است که مجلس از اقتصاددان‌ها تهی باشد، اما جای اقتصاددان‌های تجربی که دستی بر آتش داشتند، خالی است. آنها می‌توانند شرایط اقتصاد را درک کنند. از لابه‌لای کتاب نمی‌توان اقتصاد را درک کرد و باید به تجربه تکیه کرد.

وی هم‌چنین در پاسخ به این سوال که «فکر می‌کنید که شورای ائتلاف هم این دغدغه را داشته باشد یا نه» گفت: بر اساس شنیده‌هایم این دغدغه را احساس نکردم و اگر این کار نکنند به بیراهه رفته‌اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید