ترامپ شاهدان پرونده استیضاح را تهدید به اخراج کرد

کدخبر: ۳۱۲۶۷۳
اقتصادنیوز: پس از برگزاری دو جلسه از جلسات علنی استماع اظهارات پرونده استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شاهدانی را که در این رابطه با کنگره همکاری می کنند تهدید به اخراج کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سی ان ان نوشت، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، در جدیدترین موضع گیری خود در خصوص پیگیری روند استیضاح وی از سوی مجلس نمایندگان این کشور، افرادی را که حاضر به ادای شهادت در این رابطه می شوند را به اخراج تهدید کرد. 

جلسات علنی شهادت افراد مطلع از ارتباطات و تماس های کاخ سفید با رئیس جمهور اوکراین از هفته گذشته آغاز شده و تا کنون دو جلسه در این رابطه برگزار شده است. در نخستین جلسه علنی استماع  «بیل تیلور» دیپلمات ارشد آمریکا در اوکراین و «جرج کنت» معاون دستیار وزارت خارجه آمریکا در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان به عنوان شاهد حضور داشتند و در دومین جلسه استماع نیز که جمعه ۲۴ آبان‌ماه برگزار شد «ماری یوانوویچ» سفیر سابق آمریکا در اوکراین، به عنوان شاهد حضور داشت.

به نوشته سی ان ان، دونالد ترامپ افرادی که از دستگاه‌های مختلف دولتی آمریکا همچون وزارت خارجه و کاخ سفید در روند تحقیقات استیضاح او شهادت دهند را به اخراج تهدید کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید