اقدام اشرار برای انفجار بزرگترین مخزن بنزین یکی از شهرستان‌ها

کدخبر: ۳۱۳۷۹۳
اقتصادنیوز: وزیر کشور سه‌شنبه شب با اشاره به اقدامات انجام شده در اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: اقدام اشرار برای انفجار بزرگترین مخزن بنزین یکی از شهرستان‌ها ناکام ماند.

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ عبدالرضا رحمانی فضلی در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما گفت: اشرار در یکی از شهرستان‌ها اقدام کردند تا بزرگترین مخزن بنزین شهرستان را منفجر کنند. اگر آن مخزن منفجر می شد، نصف شهر می‌سوخت.

وی ادامه داد: مقابل لشکر قمه‌کشان و مسلحان، همه از نیروهای انتظامی انتظار دارند تا وارد عمل شوند.

وزیر کشور تصریح کرد: در اغتشاش‌ها زنگ زدم به آقای علی عسگری و گفتم ۵۰۰ نفر از اشرار در حال حرکت به صدا وسیما هستند. البته با ورود بموقع نیروهای انتظامی، حتی نگذاشتیم آنها به سه کیلومتری صدا وسیما برسند.

رحمانی فضلی عنوان کرد: رئیس جمهوری بعضی شبها پنج بار، حتی در صبح زود تماس می‌گرفت و تأکید می‌کرد که خویشتنداری شود.

وی تأکید کرد: با گسترش اغتشاش‌ها مجبور شدیم اینترنت را به صورت مقطعی و موضعی قطع کنیم. دستور دادیم نخست،  محدود سازی شد و بعد، نتیجه گرفتیم که باید مسدود سازی شود.

وزیر کشور اضافه کرد: اهمیت اینترنت برای مردم و ضرر قطع شدن  آن را می دانستیم اما برای جلوگیری از ضرر بیشتر و حفظ امنیت کشور، این اقدام صورت گرفت.

رحمانی فضلی یادآور شد: در اغتشاشات، نیروهای پلیس و بسیج، دو برابر معارضان و اشرار زخمی شدند که این، نشان دهنده خویشتنداری ماست.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید