کنایه موسوی لاری به علم‌الهدی: اظهارنظرهایتان با زیرنویس عربی باعث خشم عراقی‌ها از ایران شد

کدخبر: ۳۱۵۵۳۶
اقتصادنیوز: سیدعبدالواحد موسوی لاری عضو مجمع روحانیون مبارز و وزیر کشور دولت اصلاحات ابراز عقیده کرد: آنچه در جامعه شاهد هستیم نتیجه مدیریت ۴۰ سال گذشته بوده و اکنون وقت ارزیابی است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، موسوی لاری شامگاه یکشنبه در مراسم یادبود سیدابراهیم درازگیسو استاندار اسبق و فقید گلستان در گرگان اظهار کرد: فراز و نشیب های ۴۰ ساله انقلاب باید مورد ارزیابی قرار گیرد، جنبه های شکست باید بررسی و جبران و پیروزی ها را هم باید تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه کسی که نتواند جامعه را اصلاح و مسیر غلط خود را جبران کند، زیانکار است، گفت: باید داشته‌های خود را به عنوان مدیریت ۴۰ سال حفظ و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

عضو مجمع روحانیون مبارز افزود: پس از چهل سال نشستن بر کرسی مدیریت باید توصیه‌های امیرالمومنین را بخوانیم تا بدانیم در کجای کار خود با مشکل مواجهیم.

موسوی لاری که حدود هفت سال در دولت اصلاحات وزیر کشور بوده خطاب به حضار با یادآوری اینکه بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب گذشته و مدیریت جامعه در دست مذهبی‌ها و متدینین بوده، تصریح کرد: گاهی یک جمله برای جامعه هزینه سنگین دارد، شاهد بودید که برخی از اظهارنظرها را زیرنویس عربی کردند و منجر به خشم عراقی‌ها شد، بدون مبنا  و نسنجیده حرفی زدند و منجر به خشم مردم عراق نسبت به ایران شد.

وی بیان کرد: وقتی صبحت از اصلاح می کنیم منظور این است که جمهوریت و اسلامیت نظام در ریل خود حرکت کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید