عضو شورای شهر تبریز پس از تحمل یک دوره بیماری سخت دار فانی را وداع گفت

کدخبر: ۳۱۵۹۹۹
اقتصاد نیوز: محمد اشرف‌نیا، عضو شورای شهر تبریز پس از تحمل یک دوره بیماری سخت دار فانی را وداع گفت.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم؛ محمد اشرف نیا، یکی از اعضا شورای اسلامی شهر تبریز و رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

اشرف‌نیا از جانبازان سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس بامداد امروز پس از تحمل یک دوره بیماری سخت ریوی در سن 67 سالگی به لقا الله پیوست.

وی پیش از عضویت در شورای شهر تبریز، سرپرستی استانداری آذربایجان شرقی، معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، شهرداری کلانشهر تبریز، ارومیه و شهرستان خوی را در کارنامه خود داشت.

ایرج شهین‌باهر شهردار تبریز نیز با صدور پیامی، درگذشت عضو شورای شهر تبریز را تسلیت گفت که  متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی،انا لله و انا الیه راجعون،صبح امروز خبر درگذشت برادر بزرگوار، آقای محمد اشرف‌نیا، عضو محترم شورای اسلامی شهر تبریز به عنوان یکی از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس همه ما را داغدار کرد.

 ایشان چه در سال های پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و چه در سال های پس از جنگ تحمیلی با حضور در جبهه‌های خدمت به مردم شریف کشور و شهرش، نقش مهمی در توسعه و آبادانی این مرز و بوم ایفا کرد.

همچنین حضور ایشان در شورای اسلامی شهر تبریز باعث رقم خوردن اتفاقاتی نیک برای مردم شهر تبریز و اتخاذ تصمیماتی به‌جا و هوشمندانه برای آینده این شهر شد

درگذشت این برادر بزرگوار چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند اما در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

اینجانب به عنوان شهردار تبریز و به نمایندگی از خانواده بزرگ شهرداری کلانشهر تبریز این ضایعه غمناک را به خانواده داغدار ایشان، اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز و مردم شریف تسلیت عرض کرده و برای ایشان از درگاه خداوند متعال غفران الهی و برای بازماندگان‌شان صبر جزیل آرزومندم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید