متقی‌فر: شرط وحدت اصولگرایان عمل به الگوهای جبهه پایداری است

کدخبر: ۳۱۶۲۵۷
اقتصادنیوز: سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه معتقدیم تا جایی که ممکن است همه نیروهای انقلاب باهم باشند، گفت: همه احزاب و جریانات سیاسی باید اهداف نظام را مدنظر قرار دهند و سعی کنند افرادی به مجلس راه پیدا کنند که بتوانند مشکلات و آلام مردم را رفع کنند؛ عزت ملی و رفع گرفتاری‌ها در نگاه به قله است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از میزان، مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری با بیان  اینکه جبهه پایداری مانند دیگر تشکل‌های ارزشی و انقلابی وحدت را عامل اصلی موفقیت در انتخابات ۹۸ می‌داند، گفت: البته شرط رسیدن به وحدت را نیز عمل به الگوی معرفی شده جبهه پایداری در انتخابات پیش رو می‌دانیم. در ائتلاف همه باید با هم تلاش کنند و صرفا تحت یک ائتلاف قرار گرفتن موجب بروز وحدت نمی‌شود؛ وحدت یعنی مشترکاتی داریم و باید براساس آن همگی با هم کار کنیم.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه اگر موازین و شاخص‌های مورد نظر نظام و انقلاب اعمال شود ما همیشه ایام طرفدار وحدت بین جریان‌ها و تشکل‌های اصول‌گرا هستیم، گفت: در جلسات شورای ائتلاف شرکت نمی‌کنیم و قواعد وحدت را از نگاه خودمان با الگوی پیشنهادی مطرح کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مدل انتخاباتی جبهه پایداری معتقدیم تا جایی که ممکن است همه نیروهای انقلاب باهم باشند، منتهی نه با نگاه و تعصب حزبی و گروهی بلکه با درنظرگیری منافع ملی و با شاخص‌های متخذه از آرای امام راحل و رهبرمعظم انقلاب، حرکت کنیم. اگر این موارد از مرحله شعار به عمل برسد ما همیشه آماده همکاری هستیم.

متقی‌فر درپاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان برای انتخابات مجلس به یک فهرست واحد خواهند رسید، بیان داشت: به پیش‌بینی عقیده ندارم و هنوز ابراز عقیده در این باره زود است، ضمن اینکه ارائه فهرست­‌های متعدد اصولگرایان برای انتخابات مجلس را نمی‌پسندیم.

سخنگوی جبهه پایداری تاکید کرد: احزاب و تشکل های اصولگرا اگر اتحاد می‌خواهند باید منطق‌ و نگاه‌شان یکی باشد، سلایق را می‌توان درست کرد و سلیقه غیر از مبانی است، همه اگر یکی شوند، وحدت خود به خود محقق خواهد شد.

وی افزود: همه احزاب و جریانات سیاسی باید اهداف نظام را مدنظر قرار دهند و سعی کنند افرادی به مجلس راه پیدا کنند که بتوانند مشکلات و آلام مردم را رفع کنند؛ عزت ملی و رفع گرفتاری‌ها در نگاه به قله است و انتخابات را نمی‌توان شرکت سهامی دانست که افراد سهم بگیرند، انتخابات متعلق به مردم و نظام است لذا منافع همه مردم باید در نظر گرفته شود. برنامه‌ها و فعالیت‌های جبهه پایداری برای انتخابات در تهران و دفاتر استانی شروع شده است کار را برای شب انتخابات نگذاشته‌ایم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید