واکنش نایب رئیس فراکسیون امید به پیشنهاد استعفای روحانی

کدخبر: ۳۱۶۷۷۳
اقتصادنیوز: نایب رئیس فراکسیون امید گفت: شاید دولت در برخی جاها می توانست برای مقابله با تنگناها و مشکلات بهتر عمل کند اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصر ایران، محمدرضا تابش در مورد برخی شایعات مبنی بر استعفای رئیس جمهور گفت: شرایط کشور برای دامن زدن به چنین بحث هایی مناسب نیست،گفتن این قبیل سخنان در شرایط فعلی به نفع هیچ جریان و گروهی نیست و فقط باعث ایجاد تشنج در جامعه می شود.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما باید شرایطی را برای کشور ایجاد کنیم که مردم به آینده امیدوار باشند و حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند چراکه مشارکت بالای مردم تامین کننده امنیت ملی و خنثی کننده توطئه آمریکا و کشورهایی که با ما دشمن هستند، می باشد.

وی بیان کرد: طرح اینگونه مباحث انشقاقی بین مسئولان و ملت بوجود می آورد و یاس و ناامیدی را در بین ملت متجلی می کند، این نشانه آن است که ساختارهای حکومتی به جای اینکه کمر همت برای نجات مردم از وضعیت فعلی ببندند خودشان دچار تعارض شده اند ‌و در پی زدن هم هستند و با همین اتفاق مردم خیلی ناامید می شوند.

تابش با تاکید بر اینکه مشکلات فعلی کشور نتیجه عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم نیست و باید ارزیابی دقیقی از علل این مشکلات انجام شود گفت: شاید دولت در برخی جاها می توانست برای مقابله با تنگناها و مشکلات بهتر عمل کند اما این اتفاق نیفتاد و در واقع بخشی از مشکلات فعلی کشور به سوءتدبیرها هم برمی گردد اما عمده مشکلاتی که ما با آنها مواجه هستیم نشات گرفته از تحریم هاست .

نماینده اردکان در مجلس ادامه داد: البته باید بررسی کنیم که آیا می توانستیم بهتر عمل کنیم که به این وضعیت مبتلا نشویم که آثار و تبعات سوء کمتری داشته باشد یا چطور می‌توانیم از این باتلاق خودمان را نجات دهیم.

وی خاطر نشان کرد: اینکه ما مقصر همه مشکلات فعلی را دولت آقای روحانی بدانیم انصاف نیست،بسیاری از این مشکلات از قبل وجود داشتند و با تحریم ها شدت گرفتند و بهتر است اگر نقدی و سخنی داریم آن را با در نظر گرفتن تمامی مصالح کشور و با رعایت انصاف مطرح کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید