توضیح میریوسفی درباره ملاقات نماینده آمریکا با هیئت ایران در شورای امنیت

کدخبر: ۳۱۷۱۶۴
اقتصادنیوز: رایزن مطبوعاتی دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل متحد در توئیترش درباره گفت‌وگوی مختصر نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد با هیئت ایرانی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، «علیرضا میریوسفی»، رایزن مطبوعاتی دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در توئیترش توضیحی درباره گفت‌وگوی نماینده آمریکا با همتای ایرانی‌اش در حاشیه نشست شورای امنیت ارائه داد. 

او نوشت: «نماینده آمریکا در سازمان ملل بعد از اتمام بیانیه‌های شورای امنیت در خصوص قطعنامه ۲۲۳۱ به هیئت ایرانی نزدیک شد و صرفاً گفت‌وگوی کوتاهی درباره بیماران پروانه‌ای که تحریم‌ها بر آنها اثرگذاشته داشت. برای دیپلمات‌های سازمان ملل برخورد کردن با یکدیگر یا داشتن محاوره‌های مختصر در مقر سازمان ملل غیرمعمول نیست.»

ویدئوی منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد «کلی کرافت»، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد بعد از اتمام جلسه شورای امنیت به سمت هیئت ایرانی رفته و با آنها صحبت می‌کند. 

برخی از خبرنگاران مدعی شده‌اند محور گفت‌وگوی کرافت، کودکان ایرانی مبتلا به بیماری پروانه‌ای بوده که نماینده ایران در سخنانش به وضعیت آنها در نتیجه تحریم‌های آمریکا اشاره کرده بود. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید