انتقاد موسوی لاری از هیات‌های اجرایی در روند ردصلاحیت‌ها

کدخبر: ۳۱۷۱۸۲
اقتصادنیوز: نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان با انتقاد از عملکرد هیات‌های اجرایی در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس، گفت: باید صبر کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، عبدالواحد موسوی لاری درباره تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیات های اجرایی اظهار کرد: برخورد هیات‌های اجرایی در تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس، برخورد خوبی نبوده است و من حتما از عملکرد آنها انتقاد دارم.

وی ادامه داد: هم در نحوه شکل گیری و هم در کارکرد هیات های اجرایی اشکال هست، ولی باید صبر کرد تا ببینیم چه می شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این پرسش که اطلاع دارید چه تعداد اصلاح طلب ردصلاحیت شده اند؟ تصریح کرد: هنوز آمار دقیقی از ردصلاحیت اصلاح طلبان به دست من نرسیده است.

براساس این گزارش رحمانی فضلی وزیر کشور از تایید صلاحیت بیش از 91 درصد از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داده بود. نمایندگان اصلاح طلب  فعلی مردم تهران که در انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند توسط هیات های اجرایی تایید صلاحیت شده اند با این حال صلاحیت جواد امام، علی شکوری راد و آذر منصوری از شناخته شده ترین چهره ای سیاسی اصلاح طلب در تهران تایید نشد. البته داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید نشده است فرصت شکایت دارند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید