ترامپ: هنوز دارم روی هدیه کریسمس برای ملانیا فکر می‌کنم

کدخبر: ۳۱۷۹۶۱
اقتصادنیوز: دونالد ترامپ با عالی توصیف کردن رابطه‌اش با همسرش گفت، هنوز برای او هدیه کریسمس نخریده است و دارد روی آن فکر می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک نوشت، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سه‌شنبه به مناسبت فرا رسیدن کریسمس یک ویدیو کنفرانس با اعضای ارتش آمریکا از محل اقامتگاه تفریحی خود در "مارالاگو" واقع در فلوریدا داشت. رئیس جمهور آمریکا همچنین صحبتهایش را تنها محدود به مسائل سیاسی نکرده و درباره زندگی شخصی خودش هم صحبت کرد.

ترامپ در این کنفرانس ابتدا به اظهار نظر درباره مسائل مهم سال گذشته شامل روابطش با چین، کره شمالی و دیگر مسائل پرداخت. رئیس جمهور آمریکا در ادامه با پرسشی درباره روابطش با همسرش ملانیا و اینکه او قصد دارد به مناسبت کریسمس چه هدیه‌ای به ملانیا بدهد مواجه شد.

ترامپ در خصوص هدیه‌ کریسمس خود به ملانیا ترامپ ابتدا گفت که برای او یک "کارت زیبا" و "عشق فراوان" دارد. با این حال رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد، با ملانیا "رابطه‌ای عالی" دارد اما همچنان دارد روی هدیه کریسسی که می‌خواهد برای ملانیا بگیرد فکر می‌کند.

ترامپ اظهار کرد: سوال سختی از من پرسیدید. من حقیقتا باید بگویم یک کارت بسیار زیبا برای ملانیا گرفته‌ام. ما رابطه‌ای عالی داشته‌ایم و من فکر می‌کنم در پاسخ به این سوال می‌گویم که هنوز دارم روی هدیه کریسمس برای او فکر می‌کنم.

ترامپ همچنین از پرسنل ارتش آمریکا به خاطر خدماتشان تشکر کرده و برای آنها یک کریسمس شگفت انگیز و سال نویی خوب آرزو کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید