امام جمعه تهران: سردار سلیمانی به امید شهادت زنده بود/ انتقام خواهیم گرفت

کدخبر: ۳۱۹۲۶۳
اقتصادنیوز: خطیب نماز جمعه تهران گفت: «سردار سلیمانی» روزهای آخر مدام آرزوی شهادت داشت و به رهبر معظم انقلاب گفته بود، دعا کنید شهید شوم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه اول نماز جمعه تهران در واکنش به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: چهار دهه است با این مرد بزرگ آشنا بودم. اولین بار در عاشورا با او آشنا شدم، دهه اول محرم در کرمان مهمان او بودم که خانه خود را فاطمیه کرده بود.  

وی با بیان اینکه او متولد سال ۱۳۳۵ بود و دقیقا در سن ۶۳ سالگی به شهادت رسید، افزود: از ۲۴ سالگی رزمنده بود و ۴۰ سال مجاهد خستگی ناپذیر بود. بزرگی بود که جای-جای جبهه او را می شناختند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه گویا نام «سلیمانی» با جنگ گره خورده بود، اظهار داشت: بارها تا مرز شهادت پیش رفت ولی خدا خواست زنده بماند تا در این مقطع بسیار حساس تاریخ اسلام، داعش را نابود کند اما او به امید شهادت زنده بود.  

آیت الله خاتمی گفت: روزهای آخر هم مدام آرزوی شهادت داشت و به رهبر معظم انقلاب گفته بود: دعا کنید شهید شوم. آخر او سرباز علی بود؛  امیر المومنین هم به امید شهادت زنده بود.

وی تصریح کرد: ما انتقام شهادت سردار سلیمانی را خواهیم گرفت.

تکمیل می شود...

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید