نماینده اصلاح‌طلب: آمریکا از خط قرمز عبور کرد/ ترامپ منتظر واکنش ایران باشد

کدخبر: ۳۱۹۲۷۲
اقتصادنیوز: یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا از خط قرمز ایران عبور کرد، گفت: به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا در راستای تضعیف نفوذ منطقه‌ای ایران صورت گرفته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، جلال میرزایی درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی و مناسبات ایران با ایالات‌متحده در پی این اقدام گفت: به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا در راستای تضعیف نفوذ منطقه‌ای ایران صورت گرفته است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایالات متحده از مدت‌ها قبل سعی کرد ایران را در منطقه تحت فشار قرار دهد و امروز تحولی که در سیاست خود ایجاد کرده بر اساس همین استراتژی است. 

وی تاکید کرد: امروز تحول ایالات متحده در راهبردهای منطقه‌ای زیر فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: پیش از این آمریکایی‌ها در برابر رهبران جبهه مقاومت از جمله سپهبد شهید سلیمانی به این صورت عمل نمی‌کردند؛ اینکه ایشان را به همراه جمعی از رهبران مقاومت شهید کردند  معانی زیادی دارد و نشانه تغییر راهبرد آمریکایی در راستای فشار بیشتر بر ایران است.

وی درباره واکنش ایران در برابر ایالات متحده گفت: حتما جمهوری اسلامی واکنش نشان می‌دهد شکی نباید داشت؛ پس ترامپ منتظر واکنش ایران باشد زیرا اقدامی که آمریکایی ها انجام دادند عبور از مسائل راهبری و خط قرمز ایران است و مستقیما نفوذ منطقه‌ای ایران را هدف قرار داده است.

میرزایی تاکید کرد:‌ واکنش ایران به شهادت سردار سلیمانی باید محاسبات آمریکا را دچار تغییر کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید