نعمتی: ترامپ برای فرار از استیضاح دست به ترور سردار سلیمانی زد

کدخبر: ۳۱۹۴۰۹
اقتصادنیوز: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی به یک حرکت، جریان و یک ملت تبدیل شده است، گفت: موجی که بعد از شهادت سردار سلیمانی به راه افتاده گریبان آمریکا را خواهد گرفت و آمریکایی‌ها در نهایت منطقه را با ذلت ترک خواهند کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بهروز نعمتی با اشاره به تاثیر شهادت سردار سلیمانی بر تغییر معادلات منطقه گفت: شهادت سردار سلیمانی ابعاد مختلفی دارد،  آمریکایی‌ها تمام فکر و ذکرشان این بود که با حذف سردار سلیمانی، تسلط در خاورمیانه را به دست بیاورند ولی سردار سلیمانی به یک حرکت، جریان و یک ملت تبدیل شده است.

وی افزود: وقتی در میدان جنگ نتوانی بر دشمن چیره شوی و متوسل به ترور شوی نهایت ضعف را نشان می‌دهد و و ملت‌ها هم بیدار شده‌اند؛ چرا که هیمنه کذایی آمریکا را دیدند. امروز نمی‌توانید نگذارید ملت یمن، سوریه، عراق، افغانستان، لیبی و آمریکای جنوبی نفس بکشند، الان هر کدام از این ملت‌ها سردار سلیمانی هستند.

عضو هیات رییسه مجلس ‌با بیان اینکه آمریکا و اسراییل از این به بعد در منطقه خواب خوشی ندارند، یادآور شد: آمریکایی‌ها در حال حمله به مراکز درمانی حشدالشعبی هستند و این ترس و وحشتی است که به جانشان افتاده است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: سردار سلیمانی فردی رشید، فعال و زحمتکش بود و افراد زیرمجموعه او کمتر در میادین حضور می‌یافتند اما معاونینش از این به بعد حضور مستشاری بیشتری پیدا خواهند کرد.

وی ترور سردار سلیمانی را اقدام نابخردانه و حماقت ترامپ عنوان و خاطرنشان کرد: ترامپ برای فرار از استیضاح این اقدام انجام داد و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی که باید خود را فارغ از ترامپ ببینند، تسلیمش شدند و این  دریوزگی آنها را نشان می‌دهد چرا که نباید تحت امر سیاستمداران باشد.

نعمتی ‌با تاکید بر اینکه موجی که بعد از شهادت سردار سلیمانی اتفاق افتاد گریبان آمریکا را خواهد گرفت، اضافه کرد: آمریکایی‌ها در نهایت منطقه را با ذلت ترک خواهند کرد.

این عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی خون جدیدی در رگ‌های انقلاب جریان پیدا کرد، اضافه کرد: همه جریانات سیاسی از چپ تا راست و مستقل نهایتا ۵درصد اختلاف سلیقه فکری دارند، باید با وجود این اشتراکات، اختلافات را کنار گذاشت، زیرا ما دشمنان غداری داریم که به همه کاری دست می‌زنند، باید در این شرایط وحدت، همدلی و یکپارچگی داشته باشیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید