سنگِ تمام اهواز برای حاج قاسم/ وداع میلیونی با سردار/ خیابان‌ها قفل شد/حواشی مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی

کدخبر: ۳۱۹۵۴۳
اقتصادنیوز: امروز یکشنبه ۱۵ دی ماه مردم از سراسر شهرهای خوزستان برای حضور در مراسم بزرگ و باشکوه تشییع پیکر سردار سلیمانی خود را به اهواز رساندند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، با ورود سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی به اهواز، مردم از سراسر استان خوزستان خود را به اهواز رسانده تا در مراسم تشییع پیکر این شهید و همراهنش شرکت کنند.

حوالی صبح امروز بود که پیکر پاک سردار سلیمانی به همراه یارانش از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد کشور شد و مورد استقبال پرشور مردم شهید پرور قرار گرفتند.

هم اکنون شهر اهواز مملو از جمعیت عاشقان جهت تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش است.

حجم زیادی ازخودروهای شخصی و وسایل نقلیه از شهرهای مختلف استان خوزستان به سمت اهواز در حال حرکت هستند و رصد جاده های منتهی به اهواز حاکی از این موضوع است.

ایستگاه های قطار و ترمینال ها نیز شاهد حجم انبوه عاشقان سردار شهید قاسم سلیمانی است.

لحظه به لحظه سیل حضور مردم خوزستان برای دیدار با پیکر سردار شهید سلیمانی بیشتر می‌شود، آنان آمده‌اند تا پیوند ناگسستنی با سردار دل‌ها ببندند و بگویند تا پای جان با آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم.

تمام اقشار از مرد و زن گرفته تا جوان و پیر، همه برای وداع با "سردار دل‌ها"، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در میدان مولوی اهواز حاضر هستند.

همچنین بنا به گزارش مهر  با وجود اینکه اعلام شده بود که مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ساعت هشت در اهواز آغاز می‌شود ولی این مراسم هنوز آغاز نشده است.

جمعیتی که خود را به محل برگزاری مراسم رسانده است بسیار پردتعداد است به گونه‌ای که محل‌های برگزاری مراسم دیگر توان حضور جمعیت را ندارد.

مردم از شب قبل در این مکان از شهرهای دور و نزدیک خود را به محل رسانده است و منتظر در آغوش کشیدن سردار دل‌ها هستند.

هم اکنون اغلب مردم اعلام می‌کنند که وسایل نقلیه امکان رساندن مردم به محل برگزاری مراسم را ندارند چرا که شدت حضور مردم بسیار بالا است.

پیکر مطهر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابو مهدی المهندس از فرماندهان برجسته محور مقاومت و همرزمان شهیدشان بامداد امروز وارد فرودگاه بین‌المللی اهواز شد.

مردم خوزستان در اطراف فرودگاه با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و با عزاداری و سوگواری از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش استقبال کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید