یزله عشایر عرب خوزستان در مراسم تشییع سردار سلیمانی/ ما را برای انتقام خون سلیمانی به عراق اعزام کنید/ حواشی مراسم

کدخبر: ۳۱۹۵۸۳
اقتصادنیوز:‌ پیکر پاک شهیدان جبهه مقاومت ‌سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همرزمان این دو شهید سرافراز پس از تشییع در نجف راهی ایران شدند و مردم، مسئولان‌ لشکری، کشوری و استانی که از شب گذشته در ‌فرودگاه اهواز حضور داشتند به استقبال پیکر شهدا رفتند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، امروز یکشنبه ۱۵ دی ماه مردم از سراسر شهرهای خوزستان برای حضور در مراسم بزرگ و باشکوه تشییع پیکر سردار سلیمانی خود را به اهواز رساندند تا در مراسم تشییع پیکر این شهید و همراهانش شرکت کنند.

مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و پنج تن از یارانش قرار بود از ساعت ۸ صبح آغاز شود اما به دلیل تراکم شدید جمعیت در مسیر تشییع شهدای مقاومت، آغاز مراسم ‌با مشکل مواجه شد و با تاخیر از دقایقی پیش آغاز شد.

جوانان خوزستان: ما را برای انتقام خون سلیمانی به عراق اعزام کنید

بنا به گزارش مهر ، حضور جوانان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی بسیار باشکوه است و در میان جمعیت آنها بیشترین شور را دارند.

جوانان خوزستان از مسئولان نظام خواستند که آنها را به کشور عراق اعزام کنند تا انتقام خون سردار شهید قاسم سلیمانی را از آمریکا بگیرند.

مردم خوزستان: فقط به انتقام سخت راضی هستیم

مردم خوزستان با حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی به مسئولان اعلام کردند که فقط به انتقام سخت راضی هستند.

آنها با حمل دست نوشته‌ها و شعارهای خود اعلام کردند تنها به گرفتن انتقام سخت به تلافی شهادت سردار قاسم سلیمانی راضی هستند و نباید مسئولان به انتقامی ساده بسنده کنند.

اغلب مردم خوزستان آمادگی خود را برای اعزام به عراق و جنگ به آمریکا اعلام کرده‌اند.

یزله عشایر عرب خوزستان در مراسم تشییع سردار سلیمانی

مردم عرب خوزستان با برافراشتن بیرق‌های خود، در سوگ سردار دل‌ها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی، عزاداری کردند.

هلال احمر خوزستان در حالت آماده باش است

به علت کثرت بالای جمعیت شرکت کننده در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت، نیروهای امدادی هلال احمر در اهواز به حالت آماده باش درآمدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در همین زمینه از به کار گیری ۱۰۰ نجاتگر در قالب ۱۲ تیم امداد و نجات سیار، سه ایستگاه موقت و سه قایق نجات این جمعیت برای پوشش امدادی ویژه برنامه تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

همچنین بنا به گزارش ایسنا، پیکر شهدا هم اکنون در حال تشییع به سمت سلمان فارسی و سپس مصلای مهدیه امام خمینی اهواز است. 

خودروی حامل پیکر شهید سلیمانی به سختی در حال حرکت است

خودروی حامل پیکر شهدای مقاومت در میان حجم متراکم مردم خوزستان از حسینیه ثارالله در حال حرکت به سمت مصلای اهواز است.

حضور انبوه جمعیت مردم خوزستان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت، برگزاری مراسم را با مشکل مواجه کرد به گونه‌ای که خودروی حامل پیکر این شهیدان به جام میدان مولوی از وسط مسیر یعنی از حسینه ثارالله وارد جمعیت شد و قرار است به سمت مصلای اهواز حرکت کند.

جمعیت متراکم و بسیار پرتعداد مردم در مراسم تشییع حرکت خودرو را سخت کرده است و این خودرو در طول جمعیت بارها و بارها متوقف شد.

جمعیتی که خود را به محل برگزاری مراسم رسانده است بسیار پرتعداد است به‌گونه‌ای که محل‌های برگزاری مراسم دیگر توان حضور جمعیت را ندارد.

مردم از شب قبل در این مکان از شهرهای دور و نزدیک خود را به محل رسانده است و منتظر در آغوش کشیدن سردار دل‌ها هستند.

پیکر مطهر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابو مهدی المهندس از فرماندهان برجسته محور مقاومت و همرزمان شهیدشان بامداد امروز وارد فرودگاه بین‌المللی اهواز شد.

مردم خوزستان در اطراف فرودگاه با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و با عزاداری و سوگواری از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش استقبال کردند.

حضور کم نظیر عشایر غیور و انقلابی در تشییع سردار دل‌ها

بنا به گزارش تسنیم عشایر شهید پرور خوزستان امروز آمدند تا بگوید سردار دل‌ها تاریخ هیچ‌گاه رشادت ها و مردانگی تو را در هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حرم فراموش نخواهد کرد.‌

عرب‌، لر، بختیاری دست به دست، امروز آمدند تا بگوید سردار دلها تاریخ هیچ‌گاه رشادت ها و مردانگی تو را در هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حرم فراموش نخواهد کرد.‌

ما را برای انتقام خون سلیمانی به عراق اعزام کنید

جوانان خوزستانی با شعارهای حماسی خود خواستار اعزام به عراق و گرفتن انتقام خون سردار قاسم سلیمانی از آمریکا شدند. حضور جوانان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی بسیار باشکوه است و در میان جمعیت آنها بیشترین شور را دارند.

هزاران نفر از مردم ولایتمدار و مومن استان خوزستان از ساعت 7 صبح در میدان مولوی اهواز تجمع کرده تا با پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی وداع کنند.در حال حاضر خیابانهای منتهی به میدان مولوی مملو از جمعیتی است که برای تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی حضور یافته اند.

مردم ولایتمدار استان خوزستان که در هشت سال دفاع مقدس اغلب شهدای جنگ تحمیلی را در این استان بدرقه کردند امروز نیز آمده اند تا بار دیگر شهیدی که در مسیر ولایت و ابا عبدالله الحسین به دست استکبار به شهادت رسید را بدرقه نمایند.

نوجوانان و جوانان و بانوان اغلب افراد تشکیل دهنده در این مراسم هستند. مردم با سر دادن شعارهایی بر علیه استکبار و عواملش، این جنایت هولناک آمریکایی ها در عراق را محکوم کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید