امضای طومار و نوشتن نامه به رهبری برای خونخوهای حاج قاسم/ شعار الامریکا شیطان الاکبر توسط عراقی‌ها

کدخبر: ۳۱۹۷۴۴
اقتصادنیوز: پس از اقامه نماز، پیکر شهدا بر دستان مردم، مسئولان و همرزمان این شهدا از دانشگاه تهران خارج شد و مراسم تشییع میلیونی از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی در حال برگزاری است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، مردم تهران با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"، "علمدار نیامد"، "ای لشگر صاحب زمان آماده‌ایم آماده ایم"، "نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا"، "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد"، "لبیک یا حسین"، "لبیک یا خامنه‌ای"، "ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم"، "منتظر حکم جهاد رهبریم"، "آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه" و... در مراسم تشییع و وداع با پیکر سردار شهید سلیمانی شرکت کرده‌اند.

بنا به گزارش ایسنا همچنین پلاکاردهایی با عکس‌های شهید سلیمانی و نوشته هایی مثل "خون‌بهایت فتح قدس است"، "انتقام سخت"، "بدرود فرمانده"، "یالثارات‌الحسین" و ... در دستان مردم قرار دارد. علاوه بر پرچم جمهوری اسلامی ایران، پرچم‌هایی از گروه عصائب اهل الحق عراق و گروه مقاومت اسلامی بحرین و گروه‌های دیگر مقاومت منطقه در میان مردم به اهتزاز درآمده است.

همچنین به گزارش فارس، جمعیت میلیونی حاضر در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهانشان که از صبح امروز در تهران آغاز شده، منتظر اقدام انتقامی سخت هستند.

شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامینی چون « یک جهان منتقم تو هستند» حق انتقام خود را به نمایش گذاشتند.

5323098

همچنین امضای طومار و نوشتن نامه به رهبر معظم انقلاب جهت اعلام آمادگی برای خونخواهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر حواشی این مراسم است.

5323116

حضور اعضای کتائب حزب الله عراق درمراسم تشییع 

بنابر گزارش مهر، گروهی از عراقی‌ها در مقابل دانشگاه تهران با در دست داشتن پرچم های زرد رنگ کتائب حزب الله عراق، شعار «کلا کلا آمریکا» و «الامریکا شیطان الاکبر» سر دادند. مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در پایتخت ایران اسلامی با خیل جمعیت تهرانی‌ها در حال برگزاری است.

5323104

اهتزاز پرچم‌های گروه‌های مقاومت در دست وداع‌کنندگان با سردار 

همچنین، صبح امروز در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت پرچم‌های گروه‌های مقاومت «گردان‌های الاشتر» بحرین و عصائب اهل الحق عراق در دست وداع‌کنندگان با شهدا به اهتزاز در آمد.

روزنامه‌هایی که پلاکارد شدند

همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، ویژه‌نامه روزنامه‌هایی همانند جام جم و همشهری به صورت رایگان در میان مردم در حال توزیع است.

به گزارش ایسنا، این ویژه‌نامه‌ها که صفحه نخست آنها به طور کامل به تصویری از سردار قاسم سلیمانی اختصاص یافته است، به صورت پلاکارد توسط مردم مورد استفاده قرار گرفته است.

همچنین روزنامه همشهری به صورت مجزا پلاکاردهایی را در قطع‌های کوچک میان مردم پخش می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید