بدرقه سردار سلیمانی با شعار «حیدر حیدر»/ برادر رئیس دولت اصلاحات هم آمد/ دانشجویان لباس رزم پوشیدند

کدخبر: ۳۱۹۷۵۷
اقتصادنیوز: مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید سلیمانی همچنان با حضور گسترده مردم ادامه دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، پیکر شهدا با شعارهای حیدر حیدر مردم انقلابی در حال تشییع به سمت میدان انقلاب است.

همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی، دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران در ضلع شرقی میدان انقلاب اسلامی تجمع کرده‌اند.

دانشجویان در این تجمع با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی را محکوم کردند.

بنابر گزارش فارس، تعدادی از دانشجویان با لباس رزم و برخی هم کفن پوش در این تجمع شرکت کرده‌اند، آنها با در دست داشتن دست نوشته‌هایی آمادگی کامل خود را برای حضور در میدان نبرد با آمریکا و رژیم صهیونیستی و گرفتن انتقام سخت از آمریکا اعلام کردند.

به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی از اقداماتی است که از سوی دانشجویان در این تجمع صورت گرفت. دانشجویان در ادامه این تجمع همگام با اقشار مختلف مردم پیکر مطهر شهید سلیمانی را تا میدان آزادی تشییع خواهند کرد.

5323170

همچنین،  منتقمین سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان،‌ با در دست داشتن دست نوشته‌هایی با مضامینی همچون «لال شود زبانی که پس از سلیمانی حرف از مذاکره با آمریکا بزند» تکلیف مذاکره با آمریکا را تعیین کردند.

5323126

بردار رئیس دولت اصلاحات هم آمد

همچنین علی خاتمی برادر و رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات برای شرکت در مراسم وداع با سردار شهید قاسم سلیمانی حضور یافت. 

5323165

حلق‌آویز کردن نمادین عروسک ترامپ توسط مردم

برنابر گزارش ایسنا، خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی در این مراسم حضور چشمگیری دارند و خبرنگار نیویورک تایمز در توئیتی حضور مردم را میلیونی و در ۲۵ سال اخیر بی‌سابقه دانسته است. یک خبرنگار المانیتور هم با اشاره به مراسم تشییع شهید سلیمانی در توئیتر خود نوشته است: من تاکنون چنین چیزی در ایران ندیده‌ام. حتی مراسم‌های مذهبی این گونه (مردم) را جمع نمی‌کند که قاسم سلیمانی کرده است. خبرنگار ام‌اس‌ان‌بی‌سی هم نوشته است: دستور ترامپ برای ترور سلیمانی نتیجه عکس‌دهد.

مردم همچنین با آتش زدن پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و حلق‌آویز کردن نمادین عروسک ترامپ، انزجار خود را از این اقدام تروریستی ایالات متحده و حامیان عبری-عربی‌اش اعلام کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید