فلاحت پیشه: سربازان آمریکا تا پایان دوره ترامپ درحالت آماده‌‌باش خواهند ماند

کدخبر: ۳۲۱۲۵۳
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: بنده معتقدم آنچه که بخواهد به پایان عمر سیاسی ترامپ منجر شود، به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی بود و نظامیان آمریکا تا پایان دوره وی باید در حالت آماده باش باشند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی، اظهار کرد: ترامپ یکی از سربازان و قهرمانن دنیای اسلامی را به شهادت رسانده و به اعتقاد ما او قاتل است و با یک قاتل امکان مذاکره وجود ندارد.

وی افزود: البته ترامپ تاوان کار خود را پس داد و پس خواهد داد و ایران بدون اینکه به دنبال جنگ باشد انتقام خون شهید سلیمانی را با موشکباران پایگاه نظامی آمریکا در عراق گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با یادآوری اینکه پس از شهادت سپهبد سلیمانی، آمریکا تهدید کرد که 52 نقطه از ایران را بمباران خواهد کرد، ادامه داد: ایران 20 سال است که راهبرد نظامی و تولیدات تسلیحاتی خود را تحت عنوان مقابله آمریکا طراحی کرده و اگر ترامپ برای نقاطی در ایران طراحی دارد، ایران برای کل سربزن آمریکا طراحی دارند.

فلاحت‌پیشه با تأکید بر اینکه اگر ترامپ می‌دانست که شهادت سپهبد سلیمانی خون جریان مقاومت را به جوش می‌آورد هرگز این کار را نمی‌کرد، گفت: بنده معتقدم آنچه که بخواهد به پایان عمر سیاسی وی منجر شود همین اشتباهی بود که صورت داد و نظامیان آمریکا تا پایان دوره وی باید در حالت آماده باش، باشند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید