بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از اقدام ۴ باشگاه ایرانی برای انصراف از آسیا

کدخبر: ۳۲۱۹۳۷
اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از اقدام اخیر چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای عدم حضور در این رقابت‌ها حمایت کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، نمایندگان در بیانیه‌ای حمایت خود از اقدام باشگاه‌های ایرانی در خصوص عدم حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کردند.

در طول چند دهه گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی عرصه رقابت‌های ورزش در رویدادهای بین‌المللی نمادی از عزت و اقتدار ایران را به منصه ظهور رسانده و میزبانی ایران در رقابت‌های مختلف هم بارها توانمندی کشورمان را به اثبات رسانده است.

ورزش مهیج و پرمخاطب فوتبال در کشورمان هم در طی این سال‌ها با حضور پرشور و شکوه مردم در حمایت از تیم‌های ایرانی در رقابت‌های ملی و باشگاهی در کنار برگزاری کم نقص، یکی از شاخص‌های مهم ورزش ایران در عرصه بین‌المللی است که نشان دهنده توان میزبانی و برقراری کامل امنیت در ایران اسلامی بوده است.

اکنون در هنگامه هجمه اقتصادی استکبار جهانی در قبال ملت سرافراز ایران و در استمرار فرافکنی‌های دشمنان خارجی این بار عرصه‌ی ورزش به محل جدیدی برای تاخت و تاز آنها نسبت به نشانه گرفتن موفقیت‌های ایران تبدیل شده است تا کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان محلی برای تامین خواسته‌های سیاسی رای ناعادلانه سلب میزبانی ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان اسیا را صادر کرد که این رای برخلاف اساسنامه AFC و منشور کمیته بین‌المللی المپیک است.

ما نمایندگان مردم در خانه ملت اکنون منعکس‌کننده خواسته برحق ملتی هستیم که سیاسی کاری در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه ورزش را برنتابیده و ضمن محکومیت این برخورد ناعادلانه و ناجوانمردانه خواستار پیگیری مستمر در قبال استیفای حق مردم ایران به ویژه ورزش دوستان عزیز هستیم و از تصمیمی که‌ مایه عزت و سربلندی کشور است استقبال و حمایت می‌کنیم و از وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و تمامی دست‌اندرکاران فوتبال کشور که تمام تلاش خود را جهت بازگشت این رای ناعادلانه بالاخص در دوره گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و میزبانی تیم‌های ملی در مقدماتی جام جهانی با حفظ اقتدار و شأن ایرانی داشته باشند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید