واکنش رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به آتش زدن کتاب علمی پزشکی توسط یک روحانی

کدخبر: ۳۲۲۶۴۴
اقتصادنیوز: رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با انتقاد از آتش زدن کتاب علمی پزشکی توسط یک فرد گفت: اقدام سخیف آتش زدن کتاب علمی مهم رشته پزشکی و انتشار آن خطای بزرگ است که ساحت علم، عقل و منطق را خدشه دار می کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی در صفحه اینستاگرام در واکنش به آتش زدن کتاب پزشکی هاریسون توسط فردی که ادعای استاد بودن در طب اسلامی را دارد، نوشته است: به یاری خداوند متعال و برکت انقلاب اسلامی فضای علمی کشور به سطحی از تکثر ذیل عقلانیت انقلابی رسیده است که اگر کسی ادعای علمی دارد، بتواند از طریق مختلف آن را محک زده و نیازی به کارهای رادیکال نداشته باشد.

بنابراین اقدام سخیف آتش زدن کتاب علمی مهم رشته پزشکی و انتشار آن خطای بزرگ است که ساحت علم، عقل و منطق را خدشه دار می کند اگر این اقدام توسط فردی که ملبس به ردای  روحانیت است، صورت گیرد که خطایی مضاعف است.

بر هر پژوهشگر مدعی علمی لازم است اگر حرفی متقن و چارچوب‌مند دارد در مجاری پیش بینی شده پیگیری کند والا اقدامات مذبوحانه ای از جنس آن انجام شده است حتماً نتیجه ای جز این انشقاق و دودستگی، وهن روحانیت و آب به آسیاب دشمن ریختن ندارد، متاسفانه ترک برگزاری جلسات مناظره و جدال احسن، برخی را به شیوه های ناپسند کشانده که محکوم است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پایان نوشته خود تاکید کرده است که در این بین جالب است برخی دایه های مهربان تر از مادر مانند بی بی سی فارسی که در مقابل هیچ کتابسوزی حتی کتاب‌های مقدس نظیر قرآن هیچ واکنشی نداشتند حالا در برابر سوزاندن کتاب پزشکی با نیت دامن زدن به شکاف‌های اجتماعی تمام وقت وارد ماجرا شده اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید