ترامپ را بیرون بیاندازید

کدخبر: ۳۲۲۶۴۵
اقتصادنیوز: دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا در جمع‌بندی استدلال‌های آغازین محاکمه دونالد ترامپ هشدار دادند، او به سوءاستفاده از قدرت خود ادامه خواهد داد و دموکراسی آمریکا را به خطر می‌اندازد، مگر آنکه کنگره برای برکناری او پیش از انتخابات ۲۰۲۰ مداخله کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت، دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا سپس از سناتورهای جمهوری‌خواه خواستند تا اجازه دهند پیش از صدور حکم نهایی، شاهدان جدیدی حضور یابند.

آدام شف، رئیس دموکرات کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: یک محاکمه عادلانه برای آمریکا به رقم بزنید.

آدام شف اظهارات نهایی دموکرات‌ها را در دادگاه سنا، پس از سه روز استدلال روشمند و پرهیجان ارائه داد؛ او جزئیات اتهاماتی مبنی بر سوءاستفاده ترامپ با درخواست از اوکراین برای تحقیقاتی با انگیزه‌های سیاسی از رقبای سیاسی و سپس مانع‌تراشی در تحقیقات کنگره در مورد این موضوع را تشریح کرد.

وکلای رئیس جمهوری آمریکا امروز شنبه نخستین فرصت برای ارائه دفاعیات از او را به دست می‌آورند و انتظار می‌رود که استدلال کنند که او به درستی عمل کرده است.

استدلال‌های آغارین دموکرات‌ها علیه ترامپ، موجب افت حمایت جمهوری‌خواهان از رئیس‌جمهوری آمریکا یا متقاعد شدن جمهوری‌خواهان میانه‌رو به ورود شاهدان جدید نشده است. از جمله شاهدان مدنظر دموکرات‌ها، جان بولتون، ماشور امنیت ملی سابق آمریکاست.  

آدام شف در سخنان پایانی خطاب به قانونگذاران و یک کشور چند دسته اظهار داشت، صدور حکم گناهکاری در سنا تنها درمان برای مهار آنچه باقی مانده که او "تهدید قریب الوقوع" با انگیزه‌های غیرقانونی ترامپ و تحمیل به ملت توصیف کرده است. دادستان‌های دموکرات گفتند، دونالد ترامپ برای لاپوشانی اقداماتش در رابطه با اوکراین تلاش می‌کند که دلیلی دیگری برای برکناری او از ریاست جمهوری است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید