روحانی: مجلس بعدی نوش جانتان/ شما که در جلسات خصوصی می‌گویید مجلس بعدی ۱۰۰ درصد برای ما است چرا غصه می‌خورید

کدخبر: ۳۲۲۹۴۶
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری گفت: از تمام ملت ایران خواهش می‌کنم امروز روزی است که باید برویم پای صندوق رای ولو اینکه ناراحت هستیم و مشکلاتی در ذهن ما وجود دارد. با صندوق رای قهر نکنیم.
روحانی: مجلس بعدی نوش جانتان/ شما که در جلسات خصوصی می‌گویید مجلس بعدی ۱۰۰ درصد برای ما است چرا غصه می‌خورید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، حسن روحانی رئیس جمهور در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور، با بیان آن‌که اجازه بدهیم که روز انتخابات همه با هم باشیم، گفت: مجری انتخابات در قانون وزارت کشور، استانداران و فرمانداران هستند. حالا قانون اساسی هم گفته یک دستگاهی هم نظارت کند. یک دستگاه مجری است و بار انتخابات بر دوش اوست و یک گروه هم نظارت می‌کنند حالا برعکس شده است، ناظر مجری و مجری لجستیک شده است.

روحانی گفت: اگر می‌خواهیم به اهدافمان برسیم، برای همه ما نتیجه انتخابات مهم است. می‌ترسم روزی کلمه جمهوری هم جرم بشود. در قانون اساسی ما جمهوریت هم هست و ما باید پاسدار اسلامیت و جمهوریت باشیم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: از تمام ملت ایران خواهش می‌کنم امروز روزی است که باید برویم پای صندوق رای ولو اینکه ناراحت هستیم و مشکلاتی در ذهن ما وجود دارد. با صندوق رای قهر نکنیم. اگر دیدیم نقصی در انتخابات هست، دوم اسفند کاری نکنیم که روز انتخابات صف های ما جدا شود. ما یک مقدار در رقابت مشکل داریم و امیداوریم این مساله حل شود.

وی افزود:  شما که در جلسات خصوصی می‌گویید مجلس بعدی ۱۰۰ درصد برای ما است چرا غصه می‌خورید بگذارید یک رقابت سالم شکل بگیرد مجلس هم برای شما نوش جانتان همه تلاش کنیم مشارکت بالا برود.

رئیس جمهور با بیان اینکه همیشه مشارکت ‌انتخابات‌های مجلس ما بین ۵۰ تا ۷۰ درصد چرخیده است و در ریاست جمهوری بیشتر بوده است، تاکید کرد: نگذاریم آرا حداقلی شود؛ رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت را یک وظیفه بدانیم و نشاط را در مردم ایجاد کنیم. ۲۲ بهمن خوب و ۲ اسفند با شکوهی داشته باشم، خدا از ما راضی باشد و جمهوریت و اسلامیت را به خوبی حفاظت و حراست کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید