فرماندهان بلندپایه نظامی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن چه گفتند؟

کدخبر: ۳۲۴۷۳۴
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهد که مردم انقلاب، رهبری و نظام را دوست دارند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار امیرعلی حاجی زاده روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن به خبرنگاران گفت: وضعیت راهپیمایی و مردم نشان از حضور پرشور آنها می دهد.  

وی ادامه داد: همه آمدند و این نشان می دهد که مردم انقلاب را دوست دارند، رهبری و نظام را دوست دارند و انشالله دارند برای یک انتخابات پرشور آماده می شوند.

دشمن از مردم ایران می‌ترسد

همچنین مهر نوشت: سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران در خصوص حضور هوشمندانه و پرشور مردم در این جشن بزرگ ملی اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکی از نشانه‌های بر حق بودن این انقلاب و نظام است و ملت فهیم ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام، رهبری و انقلاب بوده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای دولت‌های استکباری جهان، گفت: بنده معتقدم دامن زدن به چنین مباحثی بیشتر سبب مطرح شدن دشمن می‌شود و از آنجایی که مطرح شدن دشمنان موجب مطرح شدن اهل باطل می‌شود کار ناصوابی است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن از قدرت جمهوری اسلامی می‌ترسد و واهمه دارد، گفت: مردم یکی از مولفه‌های قدرت نظام محسوب می‌شوند و حضورشان در این راهپیمایی سبب ناامیدی دشمنان است.

سردار شریف: مردم به اصل انقلاب وفادار هستند

همچنین سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دو مولفه حضور مردم هرگز تغییر نکرده که یکی وفاداری به اصل انقلاب و آرمان‌های آن و دومی اطاعت مردم از رهبری چه دوران اوایل انقلاب و چه زمان کنونی است.

سردار رمضان شریف روز سه‌شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر بیرجند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واقعیت وجود دارد که مردم صرفنظر از میزان رضایتشان از عملکرد مدیران در دوران‌های مختلف، همواره به آرمان‌های امام و انقلاب پایبند هستند که این همیشه ماندگار و ثابت است.

او با بیان اینکه امروز چهل و یکمین حضور ملت است گفت: ضلع سومی که همواره مورد توجه مردم بوده، توجه به دشمنی دشمنان انقلاب است و همواره این مهم را می‌توان یکی از مولفه‌های اصلی میزان حضور جمعیت دانست.

مسؤول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این موضوع را یک معادله معکوس معرفی و اضافه کرد: هرچه دشمنی با انقلاب اسلامی جدی‌تر و علنی‌تر مطرح می‌شود حضور مردم و وفاداری به آرمان‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: همه افکار عمومی دنیا شاهد بودند سردار سلیمانی مظهر یکی از پاسداران مدافع انقلاب بود و به دست آمریکا به شهادت رسید اما حضور میلیونی و انبوه مردم در مراسم تشییع جنازه و استقبال از پیکر مطهر شهید، ماهیت زنده بودن انقلاب را به خوبی نشان داد.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بیرجند مرکز خراسان جنوبی صبح امروز - سه‌شنبه - از میدان شهدا آغاز شد و در مسیر خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران تا میدان قدس ادامه یافت.

حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان پرشورتر از سال‌های گذشته و خیابان‌های مسیر راهپیمایی در شهر بیرجند اکنون مملو از جمعیت است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر بیرجند در ۱۰ شهرستان دیگر استان خراسان جنوبی با حضور گسترده مردم برگزار شد.

حضور سرلشکر باقری در مراسم راهپیمایی

سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در جمع راهپیمایان مراسم ٢٢ بهمن تهران حضور یافت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید