انتشار نامه اعتراض‌آمیز جبهه پایداری پس از وحدت با شورای ائتلاف!

کدخبر: ۳۲۵۸۸۰
اقتصادنیوز: پس از اعلام توافق جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ساعات پایانی شب گذشته، کانال رسمی اطلاع‌رسانی جبهه پایداری با انتشار نامه‌ای اعتراض‌آمیز نسبت به این توافق واکنش نشان داد.

پس از توافق بامداد امروز نمایندگان جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای ارائه لیست مشترک به سرلیستی شهردار سابق تهران، برخی شواهد از شکاف و دودستگی در بدنه جبهه پایداری حکایت دارد.  

مخاطبان حساب رسمی جبهه پایداری در فضای مجازی وقتی صبح امروز -چهارشنبه- برای بازدید از کانال اطلاع رسانی این تشکل وارد فضای مجازی شدند با کانالی متفاوت و با اعضای کمتر مواجه شدند. کانالی که در آن نامه‌ای اعتراض آمیز دیده می‌شد که خطاب به صادق محصولی و میثم نیلی اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری با ابراز نارضایتی از حذف حمید رسایی و وحید یامین‌پور (دو فعال اصولگرای غیر عضو پایداری) نوشته شده بود: ...هر چند که سالیانی است جز پوسته‌ای خالی چیزی از پایداری باقی نمانده اما حالا پس از حذف آقای رسایی از لیست‌های اولیه و حذف کردن آقای یامین پور از لیست نهایی ... دیگر نمی توانید این کانال را مدیریت کنید شانه ما بیش از این تحمل سواری دادن... را ندارد، خانه ای دیگر برای خود بنا کنید.  

اگر چه جبهه پایداری به سرعت کانال دیگری با شناسه متفاوت دایر کرد اما اکنون جای این سوال باقی است که محتوای منتشر شده در این کانال به چه افراد یا طیف ناراضی در این تشکل  تعلق دارد یا اساسا این کانال هک شده است؟   با این اوصاف احتمال می‌رود ساعات منتهی به زمان شروع انتخابات، وحدت تاکتیکی اصولگرایان آبستن اتفاقات جدیدی باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید