عارف، مجید انصاری را قربانی کرده است؟

کدخبر: ۳۲۵۹۰۸
اقتصادنیوز: مجید انصاری گفت: اگر چه موانعی نیز در مسیر انتخابات برای اصلاح‌طلبان وجود داشته اما حتی با این موانع ما در صحنه حضور پیدا کرده‌ایم که برای خودش پیروزی است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام مجید انصاری، سرلیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس یازدهم، درباره حضور خود در انتخابات و اینکه گفته می‌شود در هر انتخاباتی که محمدرضا عارف احتمال رای‌آوری نداشته انصراف داده یا وی را به عنوان سرلیست اصلاح طلبان معرفی کرده است و به نوعی وی قربانی عارف شده است، گفت: این حرف نادرست است و نباید اینگونه القاء کرد.

وی با بیان اینکه عرصه سیاسی، عرصه حضور افرادی است که به سرنوشت کشور اهتمام دارند، ادامه داد: بنده در دوره اول و در سن ۲۶ سالگی به میدان رقابت آمده‌ام و نماینده شده‌ام و در دوره یازدهم هم احساس می‌کنم از تجربه مردم اندوخته‌ای دارم و به همین دلیل خودم را برای خدمت رسانی عرضه کرده‌ام.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه بنده شیوه کاری خودم را دارم و مسئله رای آوری مسئله ثانویه است، اظهار داشت: ما نمی‌توانیم عرصه سیاسی کشور را رها کنیم و اگر قرار باشد یک تیم همیشه با محاسبه پیروزی قطعی به مسابقه بیاید و احتمال شکست را پیش‌بینی نکند اصلاً تیم نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه اصلاح طلبان به مقتضی هر دور به  انتخابات ورود کرده‌اند، گفت: اگر چه موانعی نیز در مسیر انتخابات برای اصلاح‌طلبان وجود داشته اما حتی با این موانع ما در صحنه حضور پیدا کرده‌ایم که برای خودش پیروزی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید