سفر رئیس موساد و یک فرمانده اسرائیلی به قطر

کدخبر: ۳۲۶۴۲۵
اقتصادنیوز: وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی از سفر رئیس سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) و فرمانده جبهه داخلی آن به قطر پرده برداشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، پایگاه خبری شهاب نوشت، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب موسوم به "اسرائیل خانه ما" فاش کرد که یوسی کوهین رئیس موساد و سرلشگر هرتسی هلیفی فرمانده جبهه جنوبی اوایل ماه جاری میلادی به قطر سفر کردند که طی آن با محمد العمادی سفیر قطر (در فلسطین) و محمد بن احمد السند رئیس سازمان اطلاعات و مشاور امنیت ملی امیر قطر دیدار کردند.

افشاگری لیبرمن در چارچوب حمله وی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بر خلاف منع انتشار این خبر صورت گرفت که مقامات صهیونیست انتشار آن را منع کرده بودند.

بر اساس گزارش منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی، کوهین و هلیفی از طریق اردن و با یک فروند هواپیمای اختصاصی، فرودگاه بن گورین را چهارم فوریه جاری به مقصد دوحه ترک کردند و ظهر روز پنجشنبه گذشته به تل آویو بازگشتند. این سفر کمتر از یک روز طول کشید.

بر اساس این گزارش، سفر این مقامات بلندپایه اسرائیلی به قطر در چارچوب نقشی صورت گرفت که قطر در تثبیت آتش بس در نوار غزه ایفا می کند.

از سوی دیگر بر اساس گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که مصر از رهبران این جنبش برای سفر به قاهره دعوت کرده است.

درباره تهدیدهای سران رژیم صهیونیستی برای به راه انداختن جنگ علیه نوار غزه تاکید کرد مقاومت هرگز از تهدیدهای اشغالگران ترسی به خود راه نمی دهد، و هرگز سیاست خود را تغییر نخواهد داد، سیاستی که بر آمادگی دائمی برای مقابله با اشغالگران مبتنی است. وی افزود تجربه اشغالگران در برابر مقاومت، شکست خورده است و حماس هرگز تجاوزگری اشغالگران به ملت فلسطین را نخواهد پذیرفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید