نتایج قطعی آرای مجلس یازدهم در یزد اعلام شد+ اسامی

کدخبر: ۳۲۶۵۲۰
اقتصادنیوز: رئیس ستاد انتخابات استان یزد نتایج قطعی آرای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یزد را اعلام کرد.
نتایج قطعی آرای مجلس یازدهم در یزد اعلام شد+ اسامی

به گزارش اقتصادنیوز،  به تقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، احمد ترحمی رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: با اتمام شمارش آراء شرکت کنندگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، چهار نفر راه یافته به مجلس از چهار حوزه انتخابیه استان مشخص شدند.

او افزود:  نمایندگان استان در مجلس آتی در چهار حوزه انتخابیه در همین مرحله مشخص شده‌اند.

ترحمی ادامه داد: در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر محمدصالح جوکار بیشترین میزان آراء شرکت کنندگان در انتخابات را کسب کرد و در حوزه انتخابیه تفت و میبد سیدجلیل میرمحمدی میبدی از سایر رقبا پیشی گرفت و موفق به کسب بیشترین آراء شرکت کنندگان در انتخابات شد.

 رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: در حوزه انتخابیه اردکان نیز محمدرضا دشتی اردکانی موفق به کسب اکثریت آراء شرکت کنندگان در انتخابات شد و در حوزه انتخابیه بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز محمدرضا صباغیان نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس دهم با کسب اکثریت آراء برای دومین بار به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه برای مجلس یازدهم انتخاب شد.

استان یزد در مجلس شورای اسلامی دارای چهار کرسی نمایندگی است.

محمدرضا صباغیان بافقی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق شد با کسب ۲۶ هزار و ۸۶۵ رای در حوزه انتخابیه ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز بار دیگر به عنوان نماینده مردم این ۵ شهرستان به مجلس راه یابد.

محمدصالح جوکار با کسب ۱۰۵ هزار و ۵۴۹ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق شد به عنوان نماینده جدید مردم یزد واشکذر وارد مجلس شورای اسلامی شود.

سید جلیل میرمحمدی میبدی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق شد با کسب ۲۰ هزارو ۲۸۶ رای در حوزه انتخابیه تفت ومیبد وارد مجلس شورای اسلامی شود.

محمدرضا دشتی اردکانی با کسب ۱۵ هزار و ۸۴۸ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق شد به عنوان نماینده جدید مردم اردکان وارد مجلس شورای اسلامی شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید