روایت فرمانده نیروی زمینی ارتش از روش مقابله با کرونا در پادگان‌ها

کدخبر: ۳۲۸۹۱۹
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در پادگان‌ها یک روش خاصی را حاکم کرده‌ایم و از آن روش تبعیت می‌کنیم، تصریح کرد: قرنطینه در پادگان‌ها به‌صورت بسیار سختگیرانه در حال انجام است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با ویروس کرونا گفت: خودروهای استفاده‌شده برای مقابله با این ویروس مخصوص ضدعفونی بوده و مأموریت اصلی‌شان میکروب‌زدایی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: مواد موردنیاز برای مبارزه با ویروس کرونا، در مخازن این خودروها قرار داده‌شده و با یک استاندارد خاصی حرکت می‌کنند و در گستره عظیمی این خودروها را به کار گرفته‌ایم.

او با اشاره به نشست ‌خود با استاندار قم گفت: در این نشست مقرر شد در صورت نیاز، بیمارستانی که در قم داریم را گسترش دهیم، به این معنی که یا تعداد تخت‌های این بیمارستان را گسترش دهیم و یا مکان‌های دیگری را هم به این بیماران اختصاص دهیم.

حیدری با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران تا آخرین‌نفس در کنار مردم بوده و در مسیر خدمت‌رسانی قرار دارند، خاطرنشان کرد: نیروهایی که تحت فرمان ولی امر مسلمین قرار دارند خود را فدایی‌های مردم دانسته و در خدمت آنان هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در پادگان‌ها یک روش خاصی را حاکم کرده‌ایم و از آن روش تبعیت می‌کنیم، تصریح کرد: قرنطینه در پادگان‌ها به‌صورت بسیار سختگیرانه در حال انجام است.

او در خصوص مرخصی کارکنان ارتش نیز گفت: نباید این مرخصی‌ها به‌گونه‌ای باشد که خود باعث نقل‌وانتقال ویروس شده و موجب تسری ویروس به نقاط امنی دیگر شود که به‌زودی ابلاغ می‌شود.

حیدری در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی ارتش در زمینه تولید ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده عنوان کرد: تمام کارگاه‌های تولید البسه نظامی در کشور تغییر کاربری داده‌اند و در راستای مقابله با این ویروس در حال کار هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ارتش به‌محض دریافت فرمان مقام معظم رهبری یک حالت جدیدی به خود گرفتند، به این معنا که تمامی مراکزی که کارگاه تولید البسه نظامی دارند را متوقف کرده‌ایم و به تولید گان‌های پزشکی و ماسک پرداخته‌اند.

او خاطرنشان کرد: همچنین مراکزی که می‌توانند اقدام به تولید مواد ضدعفونی کنند را در سراسر کشور به این کار اختصاص داده‌ایم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید