توضیحات دادستانی درباره فیلم منتشره از ضرب و شتم یک زن

کدخبر: ۳۲۹۲۲۱
اقتصادنیوز: نوفرستی درباره جزئیات انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر درگیری میان یک زن و مرد در شهر ری توضیحاتی داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با مضمون ضرب و شتم یک خانم در شهر ری، غلامرضا نوفرستی، دادستان عمومی و انقلاب شهر ری اظهار کرد: به محض دریافت گزارش، موضوع در دستور کار قرار گرفت و شخصا از رئیس پلیس امنیت عمومی خواستم تا پیگیر موضوع باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهر ری خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی فیلم منتشر شده در فضای مجازی مشخص شد که این درگیری در نزدیکی یک موسسه مالی صورت گرفته؛ لذا مقرر شد تمامی شعب این موسسه مالی در شهر ری مورد بررسی قرار گیرند تا مشخص شود که در نزدیکی کدام یک از شعب، موضوع رخ داده است.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که این موسسه مالی فقط دو شعبه در شهر ری دارد و محل درگیری در نزدیکی هیچ کدام از این دو شعب نبوده است و مشخص شد که این موضوع هیچ ارتباطی با حوزه قضایی شهر ری ندارد.

نوفرستی اذعان کرد: تحقیقات پیرامون این موضوع ادامه داشت تا اینکه با بررسی سوابق متهم مشخص شد که در تاریخ چهارم آذرماه یک نیابت قضایی از تهران پیرامون ضرب و شتم و مزاحمت برای بانوان دریافت شده بود و متهم در همان تاریخ بازداشت و با صدور قرار وثیقه تحت الحفظ تحویل مرجع قضایی مربوطه شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهر ری اذعان کرد: تحقیقات حکایت از این دارد که شخصی که از جزئیات پرونده مطلع بوده با سوءنیت و با هدف ایجاد التهاب در جامعه در شرایط کنونی اقدام به انتشار این کلیپ در فضای مجازی کرده است.

وی در پایان گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص انتشار این کلیپ در فضای مجازی توسط پلیس فتا انجام خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید