ترامپ: تست کرونا می‌دهم

کدخبر: ۳۲۹۳۳۲
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا بامداد شنبه اعلام کرد برای تعیین ابتلا به ویروس کرونا آزمایش خواهد داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، رئیس‌جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری بامداد شنبه (به وقت تهران) گفت «احتمالاً خیلی زود» تست کرونا خواهد داد.

ساعاتی قبل‌تر، شبکه خبری فاکس‌نیوز گزارش داد بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره ابتلای رئیس‌جمهور برزیل به کرونا جلسه‌ای اضطراری در کاخ سفید  برای تعیین احتمال ابتلای ترامپ به ویروس کرونا تشکیل شده است.

دونالد ترامپ شنبه هفته گذشته در عمارت «مارالاگو» در ایالت کالیفرنیا با «ژائیر بولسونارو»، رئیس‌جمهور برزیل دیدار کرده و با او دست داده بود.

یک خبرنگار این شبکه گفت: «تست کرونای رئیس‌جمهور برزیل مثبت شده است. ایشان اخیراً در آمریکا بود و در مارالاگو با رئیس‌جمهور [ترامپ] دست داد. در حال حاضر جلسه‌ای در کاخ سفید در حال برگزاری است. رئیس ستاد کارکنان رئیس‌جمهور هم در آن جلسه حاضر است و قرار است تعیین کنند که با این موضوع چه کنند.»

پیش از این رویترز گزارش داده بود تست «ژائیر بولسونارو»، رئیس‌جمهور برزیل برای تعیین ابتلا به کرونا مثبت بوده است. فاکس‌نیوز هم این خبر را تأیید کرده است.

با وجود این، رئیس‌جمهور برزیل ساعاتی بعد این گزارش‌ها را تکذیب کرد و مدعی شد که نتیجه این تست منفی بوده است.

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» هم گزارش داده علی‌رغم آنکه رئیس‌جمهور برزیل ابتلای خود به کرونا را تکذیب کرده محاسبات در کاخ سفید برای گرفتن تست ابتلا به کرونا از ترامپ در حال تغییر است و برخی مقام‌های کاخ سفید معتقدند برای جلوگیری از گسترش این ویروس کرونا در میان دستیاران ترامپ او باید تست بدهد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید