واکنش روحانی به تعطیلی حرم‌های متبرکه درپی شیوع کرونا

کدخبر: ۳۲۹۸۶۰
اقتصادنیوز: رئیس جمهور گفت گفت: اگر پادگانی است و اتوبان را از کنار آن رد می‌کنیم آن نهاد نظامی باید پول آن را بدهد یعنی زمین‌های آن ده برابر ارزش پیدا کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین‌حسن روحانی امروز سه شنبه در مراسم بهره برداری از قطعات ۲ و ۳ آزاد راه همت -کرج، با اشاره تعطیلی حرم‌های متبرکه گفت: امسال جسم ما از امکان متبرکه به دلایل بهداشتی فاصله دارد. اما روح ما از هرسال به آنها نزدیکتر است. به خصوص امسال و روز اول فروردین ما به نام ما مولای ما حضرت موسی بن جعفر (ع) است و فرزندان عزیز و بزرگوارش از امام هشتم تا حضرت معصومه و شاهچراغ از او هستند.

رئیس جمهور همچنین ضمن قدردانی از دستگاه‌هایی که در اجرای این پروژه حضور داشتند، گفت: ۱۷ کیلومتر باقی مانده این آزاد راه در سال ۹۹ این پروژه تکمیل شود. اجرای این طرح‌ها باعث چند برابر شدن قیمت زمین‌های اطراف آن می شود، پول این اتوبان را این زمین‌ها می‌تواند تامین کند.

وی ادامه داد: این زمین یا برای دولت است یا برای یک نهاد عمومی است یا برای نیروهای مسلح است یا برای بخش خصوصی است. اگر پادگانی است و اتوبان را از کنار آن رد می‌کنیم آن نهاد نظامی باید پول آن را بدهد یعنی زمین‌های آن ده برابر ارزش پیدا کرده است. اگر اینها پولهایشان را پرداخت کنند پول بسیاری از آزادراه‌ها از همین راه تامین می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید