آیا محمد کوثرانی نفر بعدی پس از شهید سپهبد سلیمانی است؟

کدخبر: ۳۳۲۵۶۴
اقتصادنیوز: ایالات متحده برای یکی از فرماندهان ارشد حزب الله پاداش 10 میلیون دلاری تعیین کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد کسی که اطلاعاتی درباره «محمد کوثرانی» از فرماندهان حزب‌الله لبنان در عراق ارائه دهد،‌ ۱۰ میلیون دلار پاداش دریافت خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که کوثرانی وظیفه هماهنگی گروه‌های مسلح مورد حمایت ایران در عراق را بر عهده دارد، کاری که پیشتر توسط (سردار سرلشکر شهید) سلیمانی انجام می‌شده است.

در ۲۹ اسفند ۱۳۸۱(۲۰ مارس ۲۰۰۳) جنگنده های آمریکا در آسمان عراق به پرواز درآمدند و نتیجه آن سرنگونی صدام حسین و روی کار امدن دولت جدید بود. سال 2006 بود و جنگ 33 روزه حزب الله با اسرائیل، جنگی که به شکست تحقیر آمیز صهیونیست ها منجر شد و اسرائیل آسیپ پذیرتر از همیشه شد.آمریکا که مانند همیشه پس از شکست های سنگین به استراتژی تخریب روی می آورد.با ارائه اطلاعات امنیتی به مجله تایم،تصویر سردار شهیدقاسم سلیمانی کاور این مجله معروف شد و متعاقب آن، شهید سردار سلیمانی، از سوی واشنگتن تحریم شد.

تا آن روز کسی نمی شناخت که شهید سردار قاسم سلیمانی چه کسی است؟یا چه نقشی ایفا می کند؟ مجله تایم در سال 2006 با تصویری از سردار شهید او را فرد شماره یک منطقه و ایران خواند و در آن گزارش نوشت که او کسی است که آمریکا را در هزارتوی منطقه گرفتار کرده است. او کسی است که نقش بسیار مهمی در عراق، افغانستان و جنگ 33 روزه ایفا کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید