هشدار مقام بلندپایه ارتش به دشمنان: فکر نفوذ به مرزهای هوایی ایران به ذهنتان خطور هم نکند

کدخبر: ۳۳۸۲۹۸
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور درمنطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور، از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، امیر علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور، ضمن بازدید از سایت‌های راداری، موشکی و توپخانه‌ای این منطقه پدافندی، میزان آمادگی رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع کارکنان این منطقه پدافندی گفت: محدوده تحت مسئولیت منطقه پدافند هوایی جنوب شرق از راهبردی‌ترین مناطق پدافندی کشور است، چرا که وظیفه حساس حراست از آسمان خلیج فارس را برعهده دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: نیروهای فرامنطقه‌ای پروازهای متعددی را در این محدوده انجام می‌دهند و آمادگی شبانه روزی کارکنان ما باعث شده است که فکر نفوذ به مرزهای هوایی جمهوری اسلامی ایران را به ذهنشان خطور نکند.

وی خاطرنشان کرد: هوشیاری بالای کارکنان، استفاده از نیروی جوان و متخصص، آماده به کار بودن مداوم سامانه‌ها و تجهیزات راداری، موشکی و اشراف اطلاعاتی مناسب باعث شده است امنیت آسمان این منطقه راهبردی به خوبی تأمین شود.

امیر صباحی فرد، همچنین از مرکز عملیات منطقه‌ای خلیج فارس، سایت‌های راداری گنو و فتح و مواضع موشکی و توپخانه‌ای این منطقه بازدید کرد.

در این بازدید، امیر دوم محمدرضا زینالی فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق، امیر صباحی فرد را همراهی کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید