کنایه‌ عجیب مهرعلیزاده به مصاحبه میرسلیم با بی‌بی‌سی: عمه با عمه فرق دارد!

کدخبر: ۳۴۰۹۳۳
اقتصادنیوز: مهرعلیزاده می گوید در حقیقت میرسلیم اصولگراست همانطور که باهنر اصولگرا محسوب می‌شود. البته احمدی‌نژاد هم خودش را اصولگرا می‌داند چراکه از اردوگاه اصولگرایان بیرون آمد و رئیس‌جمهور شد که امروز هم به این وضعیت رسیده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، «محسن مهرعلیزاده»، معاون رئیس دولت اصلاحات، در پاسخ به اینکه بافت اصولگرای مجلس یازدهم تا چه اندازه می‌تواند بر تائید صلاحیت‌ها در سال ۱۴۰۰ تاثیر بگذارد، گفت: قطعا حضور اصولگرایان در مجلس بر نظرات شورای نگهبان در نحوه احراز صلاحیت‌ها بی‌تاثیر نیست. فضای عمومی مجلس اصولگراست و این فضا می‌تواند بر همکاری این مجلس با دولت آینده موثر باشد. در همین راستا برای هم‌سویی با شورای نگهبان تلاش خود را خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به انشقاق به وجود آمده در جریان اصولگرا و افزایش اختلافات درون‌جناحی این جریان تصریح کرد: در حال حاضر روال به این صورت شده که عبارت اصولگرایان لزوما یک کلمه تمام و کمال برای در بر گرفتن همه جریانات فکری غیراصلاح‌طلب، نیست. برای نمونه در همین اختلاف نظرهایی که برای ریاست مجلس صورت گرفت، مشاهده کردیم با میرسلیم، که از اصولگرایان سنتی و شناخته شده‌ای است و سابقه کار کردن در نظام را در کارنامه دارد، چه رفتاری شد.

مهرعلیزاده با تاکید بر احراز صلاحیت قشر خاصی از اصولگرایان در انتخابات آتی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در حقیقت میرسلیم اصولگراست همانطور که باهنر اصولگرا محسوب می‌شود. البته احمدی‌نژاد هم خودش را اصولگرا می‌داند چراکه از اردوگاه اصولگرایان بیرون آمد و رئیس‌جمهور شد که امروز هم به این وضعیت رسیده است. به این ترتیب در انتخابات آینده طیف خاصی از اصولگرایان شانس موفقیت بیشتری خواهند داشت که طبیعتا آن گروه که تائید صلاحیت خواهند شد، هرگز از جناح اصلاح‌طلب نیستند.

معاون رئیس دولت اصلاحات ادامه داد: همانطور که اصلاح‌طلبان نیستند، همه اصولگرایان هم نخواهند بود و تنها طیفی یا افراد خاصی از اصولگرایان که با جریان فکری حاکم بر مجلس یازدهم همسویی بیشتری دارند، حضور خواهند داشت.

مهرعلیزاده در پاسخ به اینکه چنانچه به جای میرسلیم یک اصلاح‌طلب با بی‌بی‌سی مصاحبه می‌کرد، با همین برخورد ملایم مواجه می‌شد؟ یادآور شد: از قدیم گفتند عمه با عمه فرق دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید