نتانیاهو:

کرونا مانع مقابله اسرائیل با ایران نخواهد شد

کدخبر: ۳۴۱۳۹۱
اقتصادنیوز: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه‌اش ادعاهایی را درباره برنامه هسته‌ای ایران مطرح کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، روزنامه صهیونیستی اورشیلم پست نوشت، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در ابتدای جلسه کابینه‌اش گفت که این رژیم حتی در موقعیت مقابله با ویروس کرونا مانع آن‌چه دست‌یابی ایران به تسلیحات هسته‌ای می خواند، خواهد شد.

نتانیاهو در ادامه با مطرح کردن ادعاهایی علیه برنامه هسته‌ای ایران گفت: ایران به طور سیستماتیک از طریق مخفی کردن تاسیسات[هسته‌ای]، غنی‌سازی مواد شکافت‌پذیر و دیگر تخطی‌ها تعهداتش را نقض می‌کند. مطمئنا با توجه به این‌ها ضرورت دارد که جامعه جهانی به آمریکا ملحق شده و تحریم‌های سخت را علیه ایران به کار بگیرد.

او در ادامه با اشاره به این که ویروس کرونا در آن‌چه عزم رژیم صهیونیستی برای مقابله با خصومت ایران خوانده شده است خللی ایجاد نخواهد کرد، اظهار کرد: اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد که تسلیحات هسته‌ای به دست بیاورد و به طور سیستماتیک به مقابله با تلاش‌های ایران برای مستقر شدن نظامی در مرزهایمان ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش، ادعاهای نتانیاهو در پی این مطرح می‌شود که مقامات کشورمان همواره تاکید کرده‌اند برنامه هسته‌ای ایران هیچ‌گاه اهداف دست‌یابی به تسلیحات هسته‌ای را دنبال نکرده است.

از این گذشته ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در زمینه بازرسی تاسیسات هسته‌ای و نظارت بر فعالیت‌هایی که در این محل‌ها انجام‌ می‌گیرد، همواره در حال تعامل و رایزنی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید