واکنش سایت مقام‌معظم رهبری به تیترهای منتشرشده درباره بیانات اخیر ایشان درزمینه تحریم ها

کدخبر: ۳۷۹۹۷۰
​اقتصادنیوز: سایت khamenei.ir با انتشار پوستری با عنوان «کار جریان تحریف آدرس غلط دادن برای حل مشکل تحریم است»، نسبت به تحریف و دستکاری بیانات روز چهارشنبه رهبر انقلاب در برخی رسانه‌ها واکنش نشان داد.
واکنش سایت مقام‌معظم رهبری به تیترهای منتشرشده درباره بیانات اخیر ایشان درزمینه تحریم ها

به گزارش اقتصادنیوز، یکی از توصیه‌های آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای،مقام‌معظم رهبری در بیانات اخیرشان، در تأکید بر «خنثی‌سازی تحریم‌ها» بود.

ایشان با بیان این واقعیت که «رفع تحریم به دست دشمن است، اما خنثی‌سازی آن به دست خودمان است»، فرمودند: بنابراین باید بیش از آنکه به فکر رفع تحریم باشیم بر خنثی کردن آن تمرکز کنیم.

مقام‌معظم رهبری افزودند: البته نمی‌گوییم دنبال رفع تحریم نباشیم، چرا که اگر بتوان تحریم را رفع کرد، حتی یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم، اگرچه اکنون چهار سال است که تأخیر شده و از سال ۹۵ که بنا بود همه تحریم‌ها یک‌باره برداشته شود، تا امروز نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه زیادتر هم شد.

آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به مسئولان گفتند: اگر بتوان با روش درست، عاقلانه، ایرانی- اسلامی و عزتمندانه تحریم‌ها را برطرف کرد باید این کار را انجام داد، اما تمرکز عمده باید بر خنثی‌سازی تحریم‌ها باشد که ابتکار آن به دست شما است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید