رونمایی زیباکلام از کاندیدای تندروها در انتخابات ریاست‌جمهوری۱۴۰۰

کدخبر: ۳۸۱۵۲۲
اقتصادنیوز: صادق زیباکلام با بیان اینکه اصولگرایان دو شقه خواهند شد که در یک طرف معتدلین افرادی از جنس لاریجانی، ناطق نوری، توکلی، باهنر و... و در سوی مقابل نیز جریان تندرو و رادیکال شامل جبهه پایداری، طرفداران احمدی نژاد، جمعیت ایثارگران، رهپویان و... حضور خواهند داشت، گفت: نامزد تندروها به احتمال زیاد سعید جلیلی خواهد بود.
رونمایی زیباکلام از کاندیدای تندروها در انتخابات ریاست‌جمهوری۱۴۰۰

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو، صادق زیباکلام با اشاره به اینکه رقابت در سال ۱۴۰۰ بین اصولگرایان خواهد بود، گفت: در این بین آن‌ها با توجه به اختلافات عمیقی که با هم دارند نمی‌توانند به تفاهم و یا به قول خودشان وحدت برسند. در انتخابات مجلس نیز در غیاب اصلاح طلبان آن‌ها به یک وحدت صوری دست پیدا کردند، هرچند که قالیباف توانست رئیس مجلس شود، اما تمام کرسی‌های مهم دیگر را به تندروهای اصولگرا واگذار کرد.

وی افزود: به طور مثال زاکانی به عنوان رئیس مرکز پژوهش‌ها انتخاب شد، قاضی زاده هاشمی نائب رئیس شد و آقا تهرانی و ذوالنور نیز رئیس کمیسیون شدند. به نوعی جبهه پایداری و تندروهای اصولگرا در حال حاضر عنان کار مجلس را در اختیار دارند و هر زمانی که قالیباف مخالف خواست عمل آن‌ها حرکت می‌کند، او را تحت فشار قرار می‌گذارند تا در نهایت به خواسته خود برسند. در انتخابات آینده نیز جبهه پایداری و امثالهم با توجه به زیاده خواهی‌هایی که دارند نمی‌توانند با طیف معتدل این جریان به وحدت برسند.

زیباکلام اظهار داشت: اصولگرایان دو شقه خواهند شد که در یک طرف معتدلین حضور خواهند داشت، افرادی از جنس لاریجانی، ناطق نوری، توکلی، باهنر و... و در سوی مقابل نیز جریان تندرو و رادیکال شامل جبهه پایداری، طرفداران احمدی نژاد، جمعیت ایثارگران، رهپویان و...، نامزد تندروها به احتمال زیاد سعید جلیلی خواهد بود. این جریان از قالیباف حمایت نخواهند کرد زیرا او را واجد شرایط انقلابیگری نمی‌دانند و به سوی جلیلی خواهند رفت و در این بین پایداری‌ها نقش اصلی را بر عهده دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید