ادعای کیهان درباره اتهامات جمعیت امام علی

کدخبر: ۳۹۸۴۷۶
اقتصادنیوز: کیهان در ستون خبرهای ویژه خود به انتقاد از نامه اعضای شورای شهر درزمینه برخورد امنیتی با جمعیت امام علی پرداخت.
ادعای کیهان  درباره اتهامات جمعیت امام علی

به گزارش اقتصادنیوز این روزنانه  نوشت: روز گذشته در اقدامی قابل تأمل 17 نفر از اعضای شورای شهر تهران طی نامه‌ای به حمایت از جمعیت موسوم به امام علی(ع) پرداختند. این روزنامه در ادامه مدعی شد اعضای شورای شهر تهران با این نامه که در روز شهادت امام موسی‌کاظم(ع) منتشر شد به حمایت از تشکیلات فردی پرداختند که شنیع‌ترین جسارت‌ها و هتک‌حرمت‌ها را به آن امام معصوم روا داشته بود تا نشان دهند بعد از 1400 سال همچنان امامان شیعه در غربت به سر می‌برند. این افراد بار دیگر نشان دادند هیچ تسلطی بر مسائل فرهنگی و اجتماعی ندارند و جریان خاصی با سوءاستفاده از بی‌خبری این اعضا به تأمین منافع خود می‌پردازد. آنها پیش از این نیز دانش اندک خود در مسائل تاریخی را به معرض نمایش شهروندان تهرانی گذاشته بودند تا جایی که با حضور بر مقبره یکی از عناصر فرقه ضاله بابیه و قرائت فاتحه برای او، از این چهره مخرب در جریان نهضت مشروطه تقدیر کردند.
لازم به ذکر است گردانندگان جمعیت موسوم به امام علی(ع) که دارای التقاط فکری و عقیدتی هستند تحت نام مظلوم امام علی(ع) به کسب مال پرداخته‌اند 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید