درخواست دختر قاضی منصوری

کدخبر: ۴۲۱۰۴۸
همزمان با سالگرد فوت قاضی منصوری، یکی از متهمان به مشارکت در فساد اقتصادی و عضویت در باند ارتشای اکبر طبری، خبر می‌رسد که دخترخوانده او خواهان بسته شدن پرونده پیگیری مرگ مشکوک پدرش شده است، مردی که سال گذشته همین روزها کارکنان اورژانس بخارست جنازه‌‌اش را از هتل محل اقامتش خارج کردند. علیزاده طباطبایی وکیل خواهر و برادر مرحوم منصوری می گوید که به درخواست دخترخوانده او، فعلا روند رسیدگی به ماجرای مرگ قاضی منصوری متوقف شده است.
درخواست دختر قاضی منصوری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران؛ دیروز اولین نشست خبری ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب برگزار شد. حرف های رئیسی در این نشست همانطور که انتظار می‌رفت مورد توجه رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت مخصوصا آنجا که به برجان و رابطه با آمریکا پرداخت و تاکید کرد که افراد و گروه‌های مختلف دست از گمانه‌زنی درباره کابینه او بردارند چون دولتش یک دولت انقلابی است و خودش هم مستقل وارد میدان انتخابات شده و کابینه‌اش قابل پیش‌بینی نیست.

همزمان با خبرهایی که از تجمع و سرگردانی مردم در مراکز تجمیعی تزریق واکسن به گوش می‌رسد، وزارت بهداشت می‌گوید که به زودی یک واکسن دیگر با مشارکت ایران مجوز تزریق دریافت می‌کند. واکسن برکت هفته گذشته این مجوز را دریافت کرد اما هنوز خبری از شروع واکسیناسیون عمومی با این واکسن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید