قالیباف شهرداری تهران را مهندسی میکند ؟

کدخبر: ۴۲۲۲۰۴
روزنامه اعتماد در گزارشی با اتکا به گمانه‌زنی‌های سیاسی و شنیده‌هایش به نقش و تأثیر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و افراد نزدیک به او در چینش تیم مدیریت شهری تهران پرداخته است.
قالیباف شهرداری تهران را مهندسی میکند ؟

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از اکوایران؛ این‌طور که اعتماد ادعا کرده قالیباف نه تنها در تعیین فهرست اصولگراها برای انتخابات شورای شهر تهران نقش مستقیم داشته بلکه الآن هم در مورد چهره جدیدی که قرار است به‌عنوان شهردار معرفی شود نقش مهمی ایفا می‌کند.

در اکوایران ببینید : قالیباف و مهندسی شهرداری تهران

یکی از موضوعاتی که اغلب روزنامه‌های امروز به آن پرداختند طرح مجلس برای صیانت از شبکه‌های اجتماعی بود. این طرح شهریور ماه سال گذشته که تازه چند ماه از شروع به کار مجلس گذشته بود ارائه شد و واکنش‌های زیادی داشت و حتی از درون مجلس نسبتاً یک دست یازدهم کسانی بودند که با انتقاد از آن اعلام کنند که مجلسی که شعارش بهبود وضعیت معیشت بوده چرا در اولین اقدامات سراغ بسته‌تر کردن فضای مجازی رفته است.  حامیان این طرح که چهره‌هایی همچون نصرالله پژمان فر رئیس کمیسیون اصل نود و ابراهیم عزیزی، نماینده شیراز بودند  اعلام کردند که آنچه منتشر شده پیش‌نویس طرح است و قرار است کمیسیون مربوطه به آن رسیدگی کرده و ایرادات را بر طرف کند.  حالا به نظر می‌رسد که بررسی‌ها تمام شده و قرار است طی این هفته طرح در صحن علنی مجلس بررسی شود  در حالی که انتشار دوباره متن طرح، نشان از کمترین تغییر ممکن دارد و فقط در بخش‌هایی که به نظارت نظامیان بر درگاه‌های اینترنت اشاره شده بود، تغییراتی اعمال شده است. روزنامه‌ها هم به همین نکته واکنش نشان داده‌اند اما مجلسی‌ها می‌گویند این هم نسخه نهایی نیست و مجلس نمی‌خواهد شبکه‌های اجتماعی را مسدود کند.

سبزپوش بودن بازار سرمایه طی یکی دو روز گذشته هم مورد توجه بعضی از روزنامه‌ها قرار گرفت و آنها سعی کردند پیش‌بینی کنند که این وضعیت پایدار خواهد بود یا نه؟

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید