یک انتصاب جدید در نیروی هوایی ارتش

کدخبر: ۴۲۲۴۷۷
امیر بهرام نژاد با حکم فرمانده نیروی هوایی ارتش به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوایی مشهد منصوب شد.
یک انتصاب جدید در نیروی هوایی ارتش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی ارتش،  طی مراسمی سرتیپ دوم  محمد رضا بهرام نژاد با فرمانده نیروی هوایی ارتش به سمت فرمانده پایگاه شهید حبیبی مشهد منصوب و از تلاش‍‌های سرتیپ دوم حمید مصطفوی تقدیر شد.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پایگاه هوایی شهید حبیبی زهام مشهد  با تبریک پیروزی درخشان ملت شریف ایران در انتخابات پرشور و دشمن شکن ریاست جمهوری اخیر، گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات به عنوان پشتوانه بسیار قوی برای دولتمردان و سیاستمداران در کار دیپلماسی و روابط بین الملل است.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه  حضور پر شور مردم ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات، چشم دشمنان را کور و زبانشان را بست افزود: همه دنیا مشاهده کردند که ملت ایران اسلامی علیرغم تمام مشکلات با چه شوق و حماسه ای پای صندوق های رای رفتند و ما  امیدوارم با این انتخاب خوب و شایسته به امید خدا یک دولت انقلابی و مردمی تشکیل شود.

امیرسرتیپ نصیرزاده با اشاره به مشارکت 80 درصدی کارکنان و خانواده‌ بزرگ نیروی هوایی ارتش در انتخابات خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی هوایی ارتش همچون روزهای اول انقلاب نشان دادند که همچنان استوار و محکم  پای انقلاب ایستاده‌اند.

وی به حضور نیروی هوایی در تمامی مقاطع حساس تاریخ انقلاب اشاره کرد و گفت:مشارکت فعالانه در دوران دفاع مقدس، مقابله با اشرار، حضور در حرمین شریفین و مدافعین‌حرم، گوشه ای از خدمات ارزنده نیروی هوایی ارتش است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید